Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-01-21 05h40
Antwoorden: 127 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder met de nieuwe babbelhoek.
Klik maar even op de blauwe link.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-februari-2021/m-p/91723#M10540
Tot daar.
Hier is van hetzelfde maar ze gaan wel buiten die rennen daar wel door. Enkel uitkijken dat ze niet op de tegels buiten rennen die zijn glad maar daar letten ze wel op.
@patrick2 Ja, als ze gewoon in de tuin blijven is er niks aan de hand ... Maar op straat ... echt niet OK voor hun pootjes ...
Nee nee ze komen ook niet buiten op straat. Ook niet op de binnenparking achter het huis want daar ga ik ook strooien voor de garages vrij te houden.
Thuis of privé zelf strooien is niet nodig, morgenvroeg is alles weg. maar op straat en alle openbare wegen, ja; daar is gestrooid ...
Moet ook nog zakken gaan halen. Zoals je al wel weet ik hou die binnen parking bij door onkruid en zo weg te halen en echt het onderhoud te doen. Maar nu had ik ook pas gestuurd naar de eigenaar en die was er mee akkoord dat ik zout ging halen dan stort die het geld op mijn rekening.