annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 

Goedeavond ,

tussen de harde regenvlagen heb ik toch vlug even mijn boodschappen gedaan want van al dat zoeken naar een MacBook en ertussen in de was en de plas te doen kreeg ik ferme honger . 
Dus heb ik in de winkel mijn oude MacBook afgeven voor Recycle! En een nieuwe gekocht want ik was al klant in de winkel . Dus ik mijn stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ik geen klein korting kreeg eens goed naar de baas beteuterd gekeken en .😂🤣toch wat afgedaan . 
Wie niet waagt niet wint dacht ik . Heel blij moet wel een paar weken wachten want ze hadden hem niet binnen iets betere gekocht Maar heel goed de raad van @patrick2 gevolgd .

@Cdt24801 bij een zeer oude MacBook veranderen ze niets . Daar halen ze alleen de vijsjes  uit en de rest is voor  vuilbak Recycle!. Heb het gevraagd .

Nu nog even strijken en dan stopt het voor vandaag . 
chillen met de woef  en zeteltje in . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is dan toch niet milieuvriendelijk van Apple hoor Tinneke ... Ook MacBooks bestaan uit printplaten en elektronische onderdelen. En dat kan allemaal gerecupereerd worden.

Wat schuilt er achter ... Wie het weet mag het zeggen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Dat maakte die gast mij wijs of dat waar is weet ik niet de baas geeft dat op dat moment niet gehoord . Zal hem dat eens vragen of aan Apple zelf . Want zou het wel heel straf vinden. Maar wie ben ik om daar iets over te zeggen . Je hebt gelijk in dat opzicht . Ik vroeg ook voor te recupereren hoor . En niet voor andersom . Hij was nog zeer jong ook hè . 😏

Fijne  avond Stef en we dromen verder naar morgen 🤩🤩..

tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 @RobinCP en alle medelezers en binnenkomers,

 Goedemorgen,

Ben ook al van 5 u wakker geen oog dicht gedaan . Heb alle uren van de klok gezien . Pff . Wil jullie nog eens bedanken voor jullie hulp voor mijn pc maar zoals Patje zegt denk inderdaad dat hij ten eerste veel te oud is en de geest gegeven geeft . 
Nu nog nadenken de welke want wil zeker een kleinere te zwaar van gewicht want moet hem mee sleuren bij mijn ouders en er moeten heel veel foto’s op kunnen  voor dia’s naar foto’s om te zetten .

Ja ik weet het mijn ouders hebben in hun jonge jaren er wat gemaakt en willen dat nu graag in foto’s. 😉

Patje je zal het gewoon moeten worden het ritme om in je bed te kruipen en wat te slapen want zo ga je het niet lang vol houden hoor . Straks oververmoeid.zal wat zoeken 🔍 worden om het ritme te behouden . Zo is dat met alles . 

En daar gaan we dan weer naar de 5 de besmetting 😷 hoe kon het anders nu komt het leger . Straks iedereen in het gareel . Wat te laat van de politiekers vind ik op naar de vierde spuit 💉

Mensen krijgen er  stilletjes aan genoeg van en het wordt nog erger in stijgende lijn . Straks valt alles stil . …En dan …

Hou het veilig !

fijne dag 👋 ga wassen en plassen ! 
tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Koop een Macbook terug dat is een kleine raad die ik je geef. En eventueel neem je er apple cloud opslag bij voor die paar euro per maand zodat je voldoende opslag hebt. Meeruitleg als je dat wil roep je me maar op in je topic 'pc' 🙂

Ja voor de rest het ritme even zoeken maar dat komt wel. Gewoon een gewenning maken dat ik ook op vrijdag niet vroeg het bed in ga dus dat ik dan op blijf , film kijken of zo. Dan ook laat het bed in dat ik kan slapen en dan moet ik op zondag voor ik ga werken niet bij slapen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen