Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@patrick2 Oke Patje ga ik zeker doen als ik er ene ga kopen zal ik in mijn topic je het vragen .
Je zal het vlug gewoon worden het slapen gaan verder wens ik je een fijne heerlijke dag toe geniet er van in alles wat je graag doet . Hier heb ik een prachtige een schijn van licht rode wolken jammer zit achter de takken en heel laag .
fijne dag 👋
groetjes tinneke2
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Het is weekend voor de werkende onder ons.
Zo mooi die sneeuw in de Ardennen, maar ocharme die mensen
hun zaken gaan eraan als je maar 2 dagen per jaar kan openen.
Fijne dag verder ik ga kokerellen vandaag voor de vriezer.
Goedemorgen @Josette ja ik ben ook al opgestaan het was 5 uur en klaar wakker.
Dat is nu natuurlijk met die nacht diensten je kan op tijd naar bed gaan maar slapen heeft geen enkele zin. Heb twee uurtjes of zo geslapen en dat heeft geen zin hé als je elke ochtend pas tegen 8 uur gaat slapen. Maar goed zal straks of zo wel gaan slapen denk ik zal nog zien ben nu toch wakker.
Ik werk van zondag tot en met donderdag dus eigenlijk vrijdag ochtend. Dan vanaf dan heb ik weekend en begin ik zondag nacht weer.
Nu is het op vrijdag zo dat mijn partner heel de dag werkt en vroeg opstaat en dus wel op tijd gaat slapen. Ik ben mee naar bed gegaan heb tv gekeken en twee uurtjes geslapen en klaar wakker ben.
Ik kom elke dag rond kwart voor 8 thuis ff een sigaret en dan naar bed ff tv kijken en rond 9 uur gaan slapen. Rond 16 uur sta ik dan pas op om natuurlijk weer te gaan werken rond 21:15 uur vertrek ik tot 7 uur de ochtend op het werk.
Maar ik raak snel gewend aan dit ritme omdat ik een echt nacht mens ben dus heel moeilijk is dat niet. Maar ja nu is dat wel vervelend dat ik dus straks moet gaan slapen want een ander ritme is er niet en moet ook niet. Anders is het helemaal een soep.