Profil de Josette

Super User

• 

8.2K  messages

De babbelhoek van de maand oktober.

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Anonymous Alles oké met je al een tijdje niets meer gehoord van jou . Of misschien heel druk bezig ?
fijne groetjes .

tinneke2 

4.4K  messages

Wens bij deze iedereen goed weekend toe.

@Tinneke2 : Alles is ok met mij , enkel ik volg alles beetje op afstand.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Anonymous Ach ben blij ,fijn weekend en profiteer van het zonnetje . 
Alle inkopen zijn hier gedaan . 

Groetjes tinneke2 xx

Super User

• 

7.2K  messages

Idd bijna WE ..

Tussen haakjes, hellow iedereen 😁

Jammer genoeg mijn laatste begeleiding van het seizoen, zondag, afgeschaft. Te weinig inschrijvingen, de organisator heeft dan maar de handdoek gegooid.

Heel spijtig want deze zondag ging het wel mooi weer zijn. het seizoen werd dus afgesloten met een complete regendag ... Jammer ...

Vanavond twee van de kleinkinderen op logies. Dat vinden ze altijd reuze, ik snap echt niet waarom 😋

En zondag dan maar wat gaan schilderen bij de dochter (ipv een toerke met de moto). De renovatie is bijna achter de rug ... Oef ... 😎

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Cdt24801 Het in  schoonheid afgerond kunnen gaan  met het prachtig weer . Allee en dat er zo weinig mensen zouden komen .Er hadden er toch nog kunnen komen . Tja …

Misschien een magere troost maar je hebt je schatten van kleinkinderen en de dochter zal je eeuwig dankbaar zijn voor al je goede werk dat je geleverd hebt . 
En misschien nog even tijd voor een ritje op de moto ..😉

Alvast veel plezier en heel fijn weekend .

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Hallo Eindelijk ben ik terug ferm in de file gestaan weer eens een ongeval gebeurt . Maar boodschappen zijn gedaan en medicatie 💊 heb ik ook . Griepprik zit in de frigo krijg ik de 15 november in de arm . In januari pas de derde booster vaccinatie 💉

En ja zal nog heel veel geduld moeten hebben de spierscheur is terug verergerd dus weer medicatie 💊 en voorzichtig ⚠️ zijn . Bij elke kuch of iets draag geneest het dus niet goed .pff Het is van lange adem . Pff . Mag niets dragen mij niet uittrekken of het scheurt .

Heb er echt mijn goesting van had het niet verwacht ,voorlopig zit ik met de gebakken peren . Maar ga mijn hoofd niet laten hangen . Doorzetten en genieten ☺️.Begin al met een goede start stoppen met roken . 😉. Al paar dagen verminderd en gaat goed vandaag nog maar eentje . 😉

Geniet allen van het mooie weer . 
ga ik ook nog doen op mijn bankje in de tuin met de woef 🐕
groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Het is weekend voor de werkende onder ons de anderen hebben altijd weekend.

@Cdt24801 haha daar is zijne neus nog eens een keertje, waarom de kleinkinderen graag komen?

Omdat Stefaan dat goed doet! 😋

@Tinneke2 welkom in de club ik kreeg de was niet naar omhoog hahahahaha. Verzorg je.

Tja daar is leren goed voor hé haken ............ maar de kast word te klein

heb er al een paar weggegeven. Bedankt vond deze ook mooi.

@MustafaY ook een fijn weekend voor jullie.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers,

Een goede mistige morgen ,

wie toch de baan op moet wees voorzichtig ⚠️. Want hier gebeuren het ene ongeluk na het andere niet te doen .

@Josette De kinderkleedjes heb ik allemaal verdeeld eentje heb ik gegeven aan een baby op aanvraag die jammer genoeg overleden is aan ernstige ziekte om het te dragen in haar kistje . 😢Was er het hart van in . Was mij dan ook dankbaar een echt engeltje 👼.

BA47D343-B257-4498-AC12-533050A89CE5.jpeg

Weggeven heb ik er veel kan ze niet meer tellen op mijn hand .Het is een plezier om cadeau te doen . 

Verzorg je ook maar goed 👍 en pas toch een beetje op uw armen ook de nodige rust geven ❤️‍🩹

wens iedereen een hele fijne zaterdag Ga wassen en plassen en de rest wat tekenen met herfstkleuren is de moment.

.Doei 👋 groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen . Voor alle andere ook een goedemorgen . 

@Anonymous ik wens jou ook een fijn weekend toe ! 

En de namens mij wens ik iedereen een fijn weekend toe. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Gezellig warme zaterdag geniet van het mooie weer . 
Wat is het druk in stad . 
Nu blijf ik rustig genieten van zonnetje in de tuin 🪴.

Fijne dag 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 

Ja het is zeker mooi weer maar de ochtenden zijn koud. 

Zal zien of ik de stad in ga heb eigenlijk niks nodig of zo maar wie weet nog ff een laatste terrasje. Voor de rest volgende week drie dagen verlof dat is al waar ik naar uitkijk dan heb ik dat al gehad. 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 @patrick2  wij zijn al jaren niet meer in de stad geweest.

Tinneke heel mooi kleedje wat je daar liet zien,

kan mijn dikke trui niet aan komen ruiken.

4.4K  messages

Bij deze wens ik iedereen een fijne zaterdag & zondag toe !

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 @MustafaY 

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Anonymous Voor jou wens ik je dat van harte ook toe .wat ook je plannen zijn veel plezier 🤩 

groetjes tinneke2 x

Super User

• 

8.2K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

Geniet van de zondag, nu heerlijk frisjes buiten.

Even de ramen open.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @david41 en alle binnenkomers en medelezers  .

Een goedemorgen . 

Zit hier potdicht van de mist trekt hier voor geen meter op . Zal voorzichtig ⚠️ moeten rijden want moet de baan op .

Vandaag naar de boomgaard kijken hoe het met de noten zit en of ik er al kan rapen . Worden dan verdeeld aan buren en natuurlijk voor ons twee schatten van eekhoorntjes 🐿 

EAD97DFF-9021-402A-A25D-AA7DF4860F97.jpeg

 Wens iedereen een hele fijne dag .Misschien maakt deze schattige foto ondanks het sombere weer jullie dag wat vrolijker 

groetjes tinneke2  

Pisteur expérimenté

• 

23  messages

Toch geen ongelukken gehad ? ☺️

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@froddo  gelukkig niet ,Nee nee traag gereden . Wel een paar roekeloze rijders . Die zelfs geen lichten aan hadden .Eens met mijn lichten geknipperd ook een motard en dan pas hadden ze het door … . Stelletje idioten op de baan . 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

Fijne zondag gewenst iedereen , ook al is het nog somber weer , de zon komt er wel door.

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY 

Groeten,

bigM

Super User

• 

8.2K  messages

De kop van de week voor velen een werkweek.

Hou het veilig en nog een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,

goedemorgen ,

We gaan weer een nieuwe week beginnen …stilletjes in huis 🏠.

Gisteren laat op weg naar huis begon het hier te regenen ️ en zeer druk op de baan . Laat in bed 🛌
Maar leuk feestje voor de jarige . Ze was tevreden . Veel gelachen en gebabbeld . 

Beginnen met de herfstbladeren op te ruimen voor de stoep . Nu begint het pas echt gevallen…
Ramen poetsen boven en kamer poetsen.

En beginnen kaartjes maken voor kerst 🤶 want het zijn er een hoop naar wie ik er toch in de bus doe . 
bij deze wens ik jullie een aangename werkende dag voor wie uit werken gaat . Voor de thuisblijvers haken 🧶 of boodschappen of chillen  of wie moet uitzieken veel beterschap ❤️‍🩹 

fijne met tussen de wolken zonnige groeten . 
tinneke2

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle the rest een goodmorning. 

Vandaag mandag dus dagje werken en dan verlof tot en met donderdag dan vrijdag terug werken. 

@Tinneke2 het is niet verkeerd gelegen want ben juist blij dat ik kan gaan liggen want anders doet het te zeer. Denk eerder wat @Josette zegt spanningen. 

Voor nu is de nek weer minder aangezien ik blij ben was om te gaan liggen. 

Voor de rest wen sik iedereen vandaag wel een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 U meer ontspannen is niet goed hé vol spanning zitten meer relaxen . Maar toch ook bewegen dat je nek niet stijf wordt . Eens goed laten masseren blijf erbij . Jammer dat ik te ver woon ,zou het anders direct u behelpen . Zou zeker helpen 😉.Ook goede tip van @Josette @fijn dat ze u kon helpen . 🥰

Zorg goed voor jezelf ! 
fijne dag zeker u gewenst 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

Pffffffff alles wordt zo duur!

En we blijven maar op ons lui gat zitten,

brood duurder zelfs garen van de Zeeman niets voor de gewone man,

alles voor de horeca, boeren enz..

Maak er een fijne dag van!

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @froddo en alle medelezers en binnenkomers 

Een goedemorgen ,

De lucht ziet is echt prachtig deze morgen vroeg en wie is er komen gluren 👀 mijn vriendinnetjes de zon 🌞
Vandaag zwerfvuil ophalen ,want er ligt weer een hele boel . Het is en blijft maar komen mensen hebben geen besef wat ze het milieu aan doen . Dus zet ik elke keer mijn steentje bij .

@Josette Alles wordt duurder zelfs wc-papier  straks beginnen ze weer een stok aan te slaan . Overal zijn verschillende rekken met tekorten ook van voedsel .Heel wat problemen met invoer .

Weet je wat zo mooi is dat we allen nog leven .

Prachtig toch …

Pas goed op jezelf vier het leven 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

De zon is er niet vandaag maar de wolken wel en die zorgen voor regen dus het is een natte dag vandaag. 

Nu drie dagen verlof lekker beetje rusten en genieten en dan vrijdag weer terug werken hé. 

@Josette  alles wordt maar duurder en duurder. Wij werken dan nog maar ook voor ons wordt het allemaal duurder. Maar voor de niet werkende die niet kunnen ( heb het dus niet over de luie mensen die niet willen ) wordt het een ramp als alles zo duur wordt. 

Ik wens dan iedereen ook een fijne dag toe.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Hier schijnt zonnetje beetje wind . Maar niet koud . 
fijne dag . 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

Jep midden van de week.

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @froddo @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle medelezers en de gene die nog binnen komen ,

Goedemorgen,

De lucht breekt weer open ,iedere dag weer !!

Gisteren namiddag was het een dag met veel buien zat er middenin gegoten deed het . En wat een verkeer op de baan . 
Vandaag strijken en poetsen . Heel wat herstellingswerkjes repareren (naaien ) Gordijntje maken voor de venster dus mijn handen vol .

fijne dag en voor de werkende hou het veilig op de baan . 
groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en all the rest een goedemorgen.

Zoals @Josette al aangeeft het is midden van de week. 

Vandaag nog lekker dagje rustig aan doen en morgen ook , nog twee dagen verlof. 

Morgen komt de dierenarts voor de jaarlijkse controle. Gisteren gebeld voor een afspraak hadden vorige week een uitnodiging gehad voor een afspraak te maken. 

Nu ik toch thuis ben dan komt ze morgen. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Bij mij is de controle allemaal van de woef in orde . Spuitjes gekregen ben er zelf naar toe gereden . Tenzij hij ziek wordt dan weer terug .op hoop van zege blijft alles in orde .

Begint in huis frisjes te worden ,pff zal de verwarming moeten opzetten. 
Hier schijnt zonnetje maar wel winderig 🌬 buiten . Blijf mooi binnen . 
Doe ook rustig aan weinig geslapen . 
fijne dag 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2  

Hier moet ze thuis komen want alle dieren mee is geen optie. Het is de woefjes en de katten dus zal een drukke boel worden in de auto en daar hahahaha. 

Normaal krijgen ze nu een spuit , krijgen altijd een brief wat ze gaat doen. 

Het is zeker fris buiten bah maar ja het is de tijd van het jaar he. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Ja dat zou wat veel zijn in de auto . Beestenboel😂.of een party 🎈 zouden ze wel overeen komen en dan nog uitladen . Teveel werk . Gelijk dat ze thuis komt veel gemakkelijker . 
Wel interessant wat ze gaat doen . 

Heb toch veel liever de warmte ze . Die winter zou van mij mogen uitblijven . 
Maar ja als ik zie hoe de aarde op warmt ook niet goed . Jeetje er staat ons wat te wachten als er niets veranderd aan ieder zijn gedrag van alles zomaar op de grond te smijten . Pff . 
we zullen serieus mogen oppassen  . 
En niet alleen dat vrees voor de volgende golf het is weer in stijgende lijn bezig . Pff je verliest er de moed van . 
blijf binnen pff . 
fijne groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

Hier blijft de poets een week liggen, pffff.

En de cijfers dikke **bleep** is dat, ze gaan overal naartoe, staan op hopen te zeveren

met elkaar, te dansen, kan niet op,

van afstand zie je niets meer. Als we al naar een winkel moeten dragen we nog altijd bescherming!

11% meer besmettingen, 2114 per dag x 30 = tel maar uit!

9 doden per dag x 30 = veel te veel.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @froddo en alle medelezers en binnenkomers,

Een goedemorgen,

@Josette och bij ons dragen er veel geen bescherming ,niets van mondmaskers Heb het toch gezegd we zullen weer naar de vierde golf gaan . Wat de experten  ook zeggen . Iedereen veegt er zijn voeten aan of er niets gebeurd is . Draag overal mijn mondmasker .punt en daarmee uit en ze bekijken u scheef .

Rusten is het beste nu laat uw poets even liggen heb jij mij geleerd 🧐. Komt wel goed .Het is mogelijk ik weet er alles van . 😉. Voelt niet goed Wordt vlug beter …Stap voor stap je weet wel hé .Wou dat ik zo ver niet woonde kwam je direct een handje toesteken .

Verder vandaag naar de markt ,verse groentjes inslaan . Schoenen inruilen van moeke en noten rapen want we hebben 3 bomen staan .wordt verdeeld natuurlijk gratis . Zo zijn we . 
Genoeg getetterd 😂

fijne dag voor wie verlof geeft en voor de werkende toi toi .

De zieke veel beterschap ❤️‍🩹 

groetjes tinneke2 

Wees lief voor elkaar 🥰

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2  hahahaha, jij mij helpen.

Je lijkt af en toe op een Duracell konijn.

Doe zelf maar rustig aan. 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. 

Voor all the rest ook een goedemorgen.

@Josette bij ons is ook geen afstand meer geboden en een mondmasker. En ja fuiven was gezegd hé vanaf 1 okt. en dan is het net als of er niks gebeurd is. 

@Tinneke2 laatste dagje verlof morgen weer werken. En oh ja de rest kan ik weer vervanging voor de Pipo dat is al bekend tot en met  5 november al zeker. 

Maar daarna heb ik toch verlof voor mijn verjaardag dus dan verzinnen ze maar iets anders hebben ze pech. 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2  Ondertussen de dierenarts geweest en de beestjes zijn weer in orde. Ze hebben allemaal hun spuitje weer gekregen dus ze kunnen er weer tegen het komende jaar. 

Wel zijn ze duurder geworden weer dus die slaan ook de prijzen op uit het niks maar ja dat zijn ze wel waard 🙂 Dan wij een boterham minder hé geen probleem 😛 

Super User

• 

8.2K  messages

@patrick2  ja het is erg de werkende mens draait voor alles op. 

Wij ook deze maand een deel minder pensioen, mag allemaal

vergeten te verrekenen vanaf januari. En is blijvend zo!

Super User

• 

8.2K  messages

De vrijdag is er doe de deur maar open, kan het weekend binnenkomen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor iedereen hier een goedemorgen. 

@Josette jij kan het weekend al binnen laten enkel ik dien er nog even op te wachten. Vandaag nog een dagje werken vandaag zat er geen verlof meer in. Maar geen probleem thuis zitten is ook niet altijd alles en het is weer mooi geweest dus gewoon werken.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 @Nog een dagje werken en dan kan je volop van je weekend genieten ,hier komt de zo’n alvast weer schijnen wel nog frisjes maar normaal voor de tijd van het jaar .

fijne werkdag 

doei 

groet tinneke2 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2  

Hier is geen zon hoor maar ja is nog vroeg hé , althans voor mij toch 🙂 

Wat ze met die Pipo gaan doen geen idee en maak me niet druk. Ik kan er gaan zitten op de planning ( dus vervanging ) aangezien ik dat werk graag doe. Als die niet meer zou komen of mag komen des te meer kans dat ik er blijf zitten zo simpel is het. 

Dus ik maak mij totaal geen zorgen om die kwast echt niet. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @froddo  @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle medelezers en binnenkomers die ik vergeet 😉

Goedemorgen .

Vandaag wat knutselen en paar kindjes blij maken in mijn straat met geschenkjes . Die ik gekregen heb en mag uitdelen voor kinderen die het moeilijk hebben . 
Als je dan de glimlach op hun gezichtjes ziet dat maakt mij zo blij .

iedereen een fijne knusse dag 👋 

Ga jullie allen goed 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 @Gelijk heb je er je hoofd niet op breken hij is het niet waard . Rare vogel is dat die kwast . 
Voornaamste is je doet je job uitstekend . Verdiend ook een een applaus 👏 

fijne dag 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

Het weekend is er voor velen, geniet ervan!

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @froddo en alle binnenkomers en medelezers.

Een goedemorgen,

Gisteren bij mijn buur een rozemarijn plant gebracht . Plots gaat de bel en staat hij er nog heel laat met een kom 🥣 Tunesië ‘s gerecht . Och toch even geproefd want was nog heel heet 🥵 en lekker dat het was . Kan zeker nog 2 dagen lekker smullen . 
Gisteren terug moeke haar schoen verwisseld even ook de winkel door gestapt had gezworen niets te kopen maar toen zag ik prachtige winter enkel botjes staan kon er niet aan weerstaan . Och dan maar toch gekocht 😂
mijn dag was goed 👍 Zo kan een planning plots veranderen .  

Hier komt zonnetje al gluren 👀 vogeltjes zingen 🎶 dus mijn dag kan niet stuk .
Vandaag bezoek dus alles netjes maken niet veel want @Josette  konijntje Duracell geeft al veel gedaan deze morgen😂😅.

Wens iedereen een hele fijne Zaterdag.

Enjoy  your  day !

By safe 

Doei tinneke2 

BD0D8C1C-39CA-4666-ACA0-06E442A600AD.jpeg

Een klein symbolische gebaar  dat enorm troost kan geven voor ieder die kind moet missen (gisteren werden overal ter wereld deze lichtjes aangestoken ) we deden mee . Zusje van moeke .🥲

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 een goedemorgen . 

Ook all the rest een goedemorgen. 

het is weekend en de zon schijnt toch. 

@Tinneke2  je blijft precies een Duracell konijn het gaat echt niet op hé. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag verder vandaag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 😂😂😂Moet netjes zijn hé wil ik niet dat ze denken dat ik een vuile trien ben .En goede weer is er dus wordt genieten . Was nog ophangen . Vooraan is ook alles proper . Tuin  oké . En ze mogen dan komen alles staat gereed . 
Zijn wel super  zenuwachtig want van sinds de  Corona niemand meer geweest hoop dat in orde zal zijn . 
Doei 👋 

fijne zonnige dag ga er van genieten ☺️ groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 is zichzelf weer aan het voorbij lopen.

Maar geniet van je zondag ook de anderen nog een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle medelezers en binnenkomers 

Goedemorgen,

@Josette Vandaag rustdag ,doe niets vandaag alles is weer netjes opgeruimd van het bezoek .

leuke dag gehad met een prachtige zon 🌞 kon niet beter.

Zoals je al zegt nu genieten van een leuke zonnige zondag . Voetjes onder tafel schuiven bij mijn ouders 😉

fijne dag iedereen 😍

groetjes tinneke2 

Loading...