Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Het weekend is er, met mooi weer voor de liefhebbers.
Geniet ervan.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle binnenkomers goedemorgen,
Hier nog heel bewolkt 🌫 weer ,maar het is nog vroeg .
Nog altijd veel pijn dus rust .
weer niets uitvreten. Pff wordt stilletjes aan moe . Maar voel me echt flauw ook ,droge mond 👄 drink veel water 💦 dat vragen de de medicatie 💊 ook .
Ga wel eens een wandeling maken om mijn zinnen te verzetten . Want anders wordt ik zot 🙃. Heel de dag plat liggen is echt niet aan mij besteed .
Doet wel heel goed om eens niets te doen.
Vandaag is het bij ons jaarmarkt dat kan ik op mijn buik schrijven ✍️ te veel volk .
Ga ik zeker niet naartoe .
Schrik van duwen te krijgen ??
Dus lieve vrienden wens jullie een fijn weekend By safe want ze spreken al van een 4 de golf 🌊 weer heel veel mensen in de klinieken wat zo jammer is .
Gaan mensen ooit hun verstand gebruiken . Jeetje 🙄.wat een ellende trouwens overal in de wereld 🌍 zeer triestig .😢Wordt het echt ooit nog beter .
Doet mij zo een verdriet
fijne dag 👋
en By safe
groetjes tinneke2