Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 09/09/2021
Heel vroeg opgestaan , ze had al bij de warme bakker 👩🍳 lekkere broodjes voor ons gehaald . Echt heerlijk 🤤. Wat anders om alleen te ontbijten elke morgen .
Samen Ikea gegaan bij mij afgezet en in elkaar gezet niets hoefde ik te doen .
Super lieve zus .
Bij moeke lekkere soep 🥣 en een maaltijd veroverd want de middag was er al .
Dutje 💤 want van niets te doen wordt je ook 🥱 zeker met dat zwoele weer .
Gaan winkelen 🛍 kleedje kiezen voor mijn moeke en nieuw hemd voor mijn vake .
En lees dat je de Pipo weer vervangen hebt zoals gewoonlijk hè wordt inderdaad een gewoonte zoals je al zelf aan geeft . 😉
fijne 👋
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers
goedemorgen,
@Josette Het moet inderdaad niet meer zo heet 🥵 zijn maar zonnetje mag wel nog komen wat zachter .
@Cdt24801 Hoe is het geweest in Duitsland 🇩🇪 Op je 4daagse met je tweewieler. Ben er wel eens benieuwd naar . Zeker vermoeiend 😓.
Maar tevreden 😊 .
Wat ik me toch afvraag is waarom de cijfers van de ziekenhuizen 🏥 toch blijven stijgen :is het wel alleen mensen die niet gevaccineerd zijn ??? Begin er stilletjes aan te twijfelen er zijn er zoveel .
zou het niet beter zijn om voor onze veiligheid niet een derde vaccin 💉 te krijgen . Voel me echt niet veilig met Astra Zenica want al met 50% verlaagd na dat ik het gekregen heb . Draag overal mijn masker 😷. Gaat dat voor eeuwig duren ??.Als ik boodschappen ga halen.en op straat alhoewel het bij ons niet meer moet.
Fijne dag
Groetjes tinneke2
Wat ik me toch afvraag is waarom de cijfers van de ziekenhuizen. @Tinneke2
toch blijven stijgen :is het wel alleen mensen die niet gevaccineerd zijn ???
Neen ook gevaccineerde kijk rusthuis Lummen allen waren ingeënt!
12 zieken!
Jij kan ook mensen besmetten met of zonder spuiten!
@Josette Dat is wat ik toch schreef dat de vaccinatie 💉 niet meer volledig werken .Ook nu zullen rusthuizen en mensen met **bleep** enz… een derde spuit 💉 krijgen omdat ze niet meer volledig 💯 procent werken .
Zeker de mensen die ze als eerste gekregen hebben . En ze weten het zelf allemaal niet goed .
fijne groetjes tinneke2