annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-21 05h35

Antwoorden: 180 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

 

WelkomSept.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in deze nieuwe kamer:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373

Tot daar.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
180 ANTWOORDEN 180
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers 

Goede morgen ,

ik begin de dag eens met een citaat .

wat loopt er toch allemaal over je lever in het leven ?

254CF877-DA92-4ABE-9788-05B6510C313E.jpeg

 Maar ja … 

ik wens iedereen een fijne dag toe en zeker voor al de werkende mensen . 
voor de zieken beterschap ❤️‍🩹,en alle andere medelezers toi toi toi .

Doei 👋 

tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle meelezers, een goedemorgen.

Nieuwe week, werk ze voor de werkende onder ons.

@patrick2 foto haha.

@Tinneke2 dat is jammer. 

Aan allen een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers 

Goede morgen een nieuwe week …

Ik ben home alinea op deze vroege morgen zoals altijd ☺️.
Ben benieuwd wat deze dag allemaal gaat brengen . 
Al een vroeg telefoontje gekregen van zusje lief 🥰,ja ja ze geeft mijn hulp nodig voor wat spulletjes in te pakken en wie weet wat ze allemaal gaat wegdoen . 

Maar pas vanmiddag eerst mag ik mijn voetjes onder tafel zetten en sushi 🍱 eten bij haar lekker eet ik heel graag .

@Josette och trek er mij niets meer van aan ben het al gewoon . Een troost sushi 🍣 en ik moet het kalm aan doen moet heel weinig 🤏 doen en vanavond mag ik weer bij haar aan tafel schuiven balletjes in tomatensaus met puree . Dus wordt dubbel verwend . En moet op tijd rusten 😉

Ben blij dat je aan mij denkt doet deugd ! 
Fijne dag 

Ook voor de werkende en beterschap ❤️‍🩹 voor @Anonymous @zal nu wel zeker al geopereerd zijn en ook rustig aan moeten doen !

Doei ✌️ 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette 

Zoals gezegd hier eens een foto hoe de Efteling er nu uitziet. 

IMG_0652.jpeg

IMG_0629.jpeg

IMG_0630.jpeg

download_766095527.jpeg

IMG_0053.jpeg

IMG_0050.jpeg

IMG_0051.jpeg

 Heb natuurlijk nog een heleboel meer foto's maar ga ze er niet allemaal opzetten want er is veel veranderd hoor. Ze bestaan inmiddels ook al 65 jaar en het veranderd ook elkeen weer. Maar dan heb je ongeveer een idee hoe het er nu uitziet. het zijn luchtfoto's genomen vanuit de pagode dit ding :

download_766095174.jpeg

download_766095185.jpeg

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 jeetje wat zat jij hoog ,het zijn prachtige foto’s.super bedankt 🙏 Patje . 
De Efteling ligt zeker midden tussen bebossing ,mooi natuur fantastisch herken er niets meer van . 
De pagode amai lijkt sterk op een kroon 👑. Je ging vrij hoog wat een kick  wauw 🤩 

fijne nacht 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen