Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 @Fijne avond ben heel de dag bij mijn vake en moeke geweest ,ze had een dikke buik op haar hoofd en haar verzorgd met mij begint het al iets beter te gaan kan al beter bewegen . Maar pas toch nog op heb een klein beetje geholpen en op tijd gerust . Fijne avond en nu kruip ik er in . Want ben wel 😴
groetjes tinneke2
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41
en alle meelezers, een goedemorgen.
@Tinneke2 mooi gedicht op de lever maar ook op de rug blijft er veel hangen.
Zo vandaag een nieuwe dag, ja nieuwe kansen.
Maak er een fijne dag van!
@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
Vandaag weer werken dag , wel vervanging Pipo voor de rest van de week. Maar ja we zijn het inmiddels gewoon maar heb nog meer werk liggen als enkel die vervangen.
Hier regent het toch al aardig dus dat ziet er niet best uit maar ja moet toch werken dus geen probleem eigenlijk.
Voor de rest wens ik jullie allemaal een fijne dag.
@patrick2 @Hier ook van zelfde laken een broek 👖 ook veel regen ☔️.
voel me niet zo goed weer wat meer pijn . En moe
Nice day
groetjes tinneke2