Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 Allee eindelijk geeft wel lang geduurd. Amai dat ze dat niet eerder moe waren . Moet zeggen ze hebben heel veel geduld .Brave leidinggevende 🧑💼.
En Patje ik weet onderstaat jij graag werkt en zeker zou gaan zou dat ook doen . Als ze me bellen voor iets staat altijd voor iedereen klaar . Al is voor een klein werkje of een tekening te maken of kaartje met gedicht te schrijven ✍️ doe het altijd direct . Kan geen nee zeggen .
Ga eens wandelen met de hond 🐕 want staat aan de deur 🚪.Geen houden aan 🤣
goede avond
groetjes tinneke2
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41
en alle meelezers, een goedemorgen.
@patrick2 alles oké na je bezoekje bij de oogarts?
Fijne dag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
@Josette en @Tinneke2 jammer maar de ogen zijn toch achteruit gegaan dus moet nieuwe glazen. Alles is al besteld dus komt in orde.
Voor de rest vandaag weer werken dag dus gaan er weer invliegen.
Ik wens iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Terug een zware kost ja iets teveel op de pc werken misschien dan gaan de ogen 👀 ook achteruit en ook teveel werk administratie 👨💼 dan heb je zeker een goede bril 👓 nodig .
jeetje vind erg dat weer dure kosten worden .
fijne dag 👋
tinneke2
Ja multifocaal he en alle filters erop en erin die ik kan hebben om ook idd goed op de pc te kunnen werken + auto rijden. Och ja die kosten komen toch terug @Tinneke2 dat kan volgend jaar weer meer zijn als ik zou gaan meten als ik weer achteruit ben gegaan.
Ik ga toch eens per twee jaar als ik merk dat het eerder is dan ga ik eerder maar die kosten blijven dus komen.