Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 In weet het dat maar een habbekrab is maar wil echt een kleinere kopen mijne was te groot en onhandig en wil er veel foto’s kunnen op zetten
fijne groetjes tinneke2 toch 🙏
Voor opslag heb ik iCloud thuis aan 200 GB maar het is afhankelijk hoeveel foto's je hebt en maakt natuurlijk. Hier zitten we toch al aan de 3000 foto's over de jaren heen dus dat kan al tellen.
Dus de iCloud bijkopen is een optie maar je kan ook een externe harde schijf erbij kopen die je koppel aan je Macbook. 2 TB of 4 TB daar kom je echt wel mee toe normaal gezien.
Zelf heb ik een NAS ( is gewoon een opslag station ) heb daar ook 4 TB inzitten daar staan mijn films op. De MacBook Air de nieuwste is ook een kleine , 13 Inch scherm dus die is niet groot. Mijn Pro is ook maar 13 Inch scherm en heb er een groot scherm erbij op aangesloten.
@patrick2 Bedankt voor de informatie is binnen in de winkel om te repareren en in te stellen om te verkopen .
ze gaan me bellen wat de kostprijs zal zijn en wat ik er nog van ga krijgen . Behulpzaam waren ze wel niet voor veel uitleg voor een nieuwe jeetje 🙄. Gelukkig heb ik u . Dank daarvoor
fijne dag verder
groetjes tinneke2