@Josette@patrick2 Net thuis 🏠 gekomen , wat gezellig met de hond 🐕 gaan wandelen 🚶 en dan mij geamuseerd met het veulen en merrie van de boer 🧑🌾 die in onze wei vertoefd . Wat een lieve dieren . Het veulen begint mij al goed te kennen mag er van de moeder aankomen . Geeft er geen problemen mee . Mis wel heel erg mijn neef die in Duitsland 🇩🇪 zit . Studeert er nu even tel de weken af . De eerste week zit er op . Geeft het erg naar zijn zin . Met zijn medestudenten.
Hun het hem van harte ☺️. Zo nu even op adem komen . En dan slapen 🛌 gaan . Een vermoeiende dag . Doei tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hallo iedereen, de Maandagn begin van de week👍 iedereen terug bezig.
Ik ben gisteren op bezoek geweest, bij de kleintjes, ze zijn een maand oud, de tweeling, leuk om het verschil te zien; hoe je nu in die gezichtjes een meisje en een jongentje ziet; in het begin was het moeilijk, 💐 maar nu tekent zich fat mooi af? het oudste van 18 m, begint nu een echte speel 👶---vogel te worden. 🌤 het weer was goed dus prima dag gehad. Vandaag niet veel op de agenda buiten wat rust nemen, en wat genieten van de natuur Dus iedereen een fijne en leuke dag gewenst. doei.
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. de verneukelaars !!!!!!!
Heb heel lang geslapen vandaag eens goed uitgerust. , vandaag niet zoveel te vertellen dus fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Vandaag naar de markt geweest heb moeten zoeken 🔍 alle kramen verzet . Nieuwe opstelling wat een soep 🥣 velen niet komen opdagen hebben een advocaat genomen . Omdat ze hun vaste stek kwijt zijn . Begrijpelijk. Niet meer te doen . @patrick2 vanavond lekker eten bij mijn 🧑. Wordt een verrassing 🫢. @fregilcy Leuk om het verschil op de lieve snoetjes van de kleintjes te zien . En speelvogels moeten er zijn altijd plezant . Genieten van de natuur is echt relaxed 😌 doe ik vaak , kom je tot rust . Neem het er maar van 😉. Alle andere die mee lezen ook een fijne verdere dag toegewenst
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2 Geeft me zeker gesmaakt . We hebben worstjes met pompoen 🎃 aardappeltjes gegeten , er waren twee gerechtjes , dan schapen koteletjes met gebakken tomaat 🍅 met burrata is met erop en dat in de oven . Een aanrader met aardappeltjes in de oven . Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
goeden nacht voor deze die slapen, en voor hen die wakker zijn geniet ervan. 🤓 ik hou ervan , kan genieten van die nachtelijke stilte, het regent en waait een beetje 🌨 straks gaan slapen. heerlijk.
Donder dag , de week bijna weg, deze namiddag boodschappen doen, 🛒op het gemakske de kar duwen en opladen. Ik weet niet, maar precies of er iedere week andere prijzen zijn, 👿 plots moet alles veel duurder zijn. 💲 dan geven ze reclame , als ge twee koopt, of het tweede . min 30%, het is denk ik op het randje van diefstal, Maar ja wat doen we eraan, dat is de markt zeggen ze.
nu zo lang we maar het nodige kunnen kopen, 😉
@Tinneke2, ge doet gij dat goed, al dat lekkers zonder boodschappen. 😋 en toch het buikje rond.
@Josette ne kl...tte.... nacht is ook een nachtje he, kan veel gebeuren als ge niet slaapt. 😏
verder nog niet te veel plannen , geniet van de heerlijke temperaturen, 🌡 de zuivere lucht, hm.... en de mooie kleuren in de natuur komen eraan.
@Josette Ben al bij mijn ouders heel vroeg vertrokken.
@patrick2 wordt kwakkel weer vannacht gegoten . En niet een beetje 🤏. Het was de moeite alle planten kleddernat. @fregilcy Ik doe ook heel veel boodschappen hoor maar af en toe krijg ik een overschotje mee van mijn zus en mag ik er eten . Doe dan ook heel veel voor haar . En in de plaats mag ik er eten . 😉
Heb ook al mooi kleuren in mijn tuin van de blaadjes van mijn planten . Het is prachtig om het elke keer te zien veranderen . Heerlijk en rustgevend.
fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Vandaag een beetje opruimen 🧹 niet te veel . En wat rusten . Gisteren van alles en nog wat gedaan bij mijn moeke . De Boer 🧑🌾 geeft het veulen verzorgt samen met mij het wondje het komt dus in orde 🙂.
voor de rest ga ik me kalm houden . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
hallo iedereen, vandaag redelijk wat wind, prima🌬, op tijd een buitje,🌨 leuk, ik hou van dat weer, ik wandel daar zelfs graag in, wat wind en een beetje regen dat deert me niet. ☔ liever dat dan al die warmte. nu elk heeft zijn voorkeuren. ☃️ daarom is er altijd van alles wat in een jaar.
gisteren boodschappen gedaan, 🛍 en mezelf getrakteerd op twee Boele de Berlin, oh ze waren lekker, met een tas thee, 🍵 mijn vrouw had een lekkere suiker koek, ja we hebben ons verwend.
tegen dat we thuis waren en alles terug in de kasten stak en frigo ; 🍞 was het tijd voor avond eten en de relax zetel in voor de rest van de avond . 🤗het was weer een leuke dag.
nu ik hoop dat jullie het ook goed hebben gehad , dus hiermee rond ik af , 😉
we kijken uit naar de nieuwe dag, 😉 het word een werk dagje. de venster gordijnen worden gewassen en ramen gepoetst zo is het niet elke dag kermis he , maar met alles 🤗 , is ook eens leuk he meer heb ik niet meer te vertellen . dus tot morgen denk ik en geniet van het mooie , het lelijke krijgt ge er gratis bij. 😀 daaag.
@Josette Dat doe ik ga vandaag niets meer doen gewoon rusten 😌 en ontspannen 😎. Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 afscheid nemen doet altijd pijn, goede moed.
De zondag is er, de luierdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond,
@Josette @patrick2 Net thuis 🏠 gekomen , wat gezellig met de hond 🐕 gaan wandelen 🚶 en dan mij geamuseerd met het veulen en merrie van de boer 🧑🌾 die in onze wei vertoefd . Wat een lieve dieren . Het veulen begint mij al goed te kennen mag er van de moeder aankomen . Geeft er geen problemen mee .
Mis wel heel erg mijn neef die in Duitsland 🇩🇪 zit . Studeert er nu even tel de weken af . De eerste week zit er op . Geeft het erg naar zijn zin . Met zijn medestudenten.
Hun het hem van harte ☺️. Zo nu even op adem komen . En dan slapen 🛌 gaan . Een vermoeiende dag . Doei tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
De maandag is er opstaan voor vele werkende onder ons.
Een fijne maandag voor iedereen.
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
@patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 @Josette
Hallo iedereen, de Maandagn begin van de week👍 iedereen terug bezig.
Ik ben gisteren op bezoek geweest, bij de kleintjes, ze zijn een maand oud, de tweeling, leuk om het verschil te zien; hoe je nu in die gezichtjes een meisje en een jongentje ziet; in het begin was het moeilijk, 💐 maar nu tekent zich fat mooi af? het oudste van 18 m, begint nu een echte speel 👶---vogel te worden. 🌤 het weer was goed dus prima dag gehad. Vandaag niet veel op de agenda buiten wat rust nemen, en wat genieten van de natuur Dus iedereen een fijne en leuke dag gewenst. doei.
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. de verneukelaars !!!!!!!
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
goedemiddag ,
Heb heel lang geslapen vandaag eens goed uitgerust. , vandaag niet zoveel te vertellen dus fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@fregilcy Ja die veranderen iedere dag die kleintjes.
Wel veel werk voor de moeder.
Heerlijk is het nu in de vroege morgen buiten.
Fijne dinsdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere ,
Goede namiddag,
@Josette Vandaag naar de markt geweest heb moeten zoeken 🔍 alle kramen verzet . Nieuwe opstelling wat een soep 🥣 velen niet komen opdagen hebben een advocaat genomen . Omdat ze hun vaste stek kwijt zijn . Begrijpelijk. Niet meer te doen .
@patrick2 vanavond lekker eten bij mijn 🧑. Wordt een verrassing 🫢.
@fregilcy Leuk om het verschil op de lieve snoetjes van de kleintjes te zien . En speelvogels moeten er zijn altijd plezant . Genieten van de natuur is echt relaxed 😌 doe ik vaak , kom je tot rust . Neem het er maar van 😉.
Alle andere die mee lezen ook een fijne verdere dag toegewenst
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Tinneke2 kan deugd doen goed slapen, hier een kl .... nacht
achter de rug. Hopelijk heeft het gesmaakt?
Weeral midden van de week.
Maak er een fijne woensdag van.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette @patrick2 Geeft me zeker gesmaakt . We hebben worstjes met pompoen 🎃 aardappeltjes gegeten , er waren twee gerechtjes , dan schapen koteletjes met gebakken tomaat 🍅 met burrata is met erop en dat in de oven . Een aanrader met aardappeltjes in de oven .
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
@patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 @Josette
goeden nacht voor deze die slapen, en voor hen die wakker zijn geniet ervan. 🤓 ik hou ervan , kan genieten van die nachtelijke stilte, het regent en waait een beetje 🌨 straks gaan slapen. heerlijk.
Donder dag , de week bijna weg, deze namiddag boodschappen doen, 🛒op het gemakske de kar duwen en opladen. Ik weet niet, maar precies of er iedere week andere prijzen zijn, 👿 plots moet alles veel duurder zijn. 💲 dan geven ze reclame , als ge twee koopt, of het tweede . min 30%, het is denk ik op het randje van diefstal, Maar ja wat doen we eraan, dat is de markt zeggen ze.
nu zo lang we maar het nodige kunnen kopen, 😉
@Tinneke2, ge doet gij dat goed, al dat lekkers zonder boodschappen. 😋 en toch het buikje rond.
@Josette ne kl...tte.... nacht is ook een nachtje he, kan veel gebeuren als ge niet slaapt. 😏
verder nog niet te veel plannen , geniet van de heerlijke temperaturen, 🌡 de zuivere lucht, hm.... en de mooie kleuren in de natuur komen eraan.
tot de volgende
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@fregilcy zo ervaren wij dat ook iedere keer meer centen uitgeven.
We kunnen ons slecht verhongeren hé, veel meer hebben we niet meer.
Koud is het niet nu nog 15° buiten.
Ojeeeeeeee vandaag HOOG bezoek dat kost nog meer centen wat een vertoning gaat dat worden?
De donderdag is er beetje opruimen.
Iedereen geniet van de donderdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Ben al bij mijn ouders heel vroeg vertrokken.
@patrick2 wordt kwakkel weer vannacht gegoten . En niet een beetje 🤏. Het was de moeite alle planten kleddernat.
@fregilcy Ik doe ook heel veel boodschappen hoor maar af en toe krijg ik een overschotje mee van mijn zus en mag ik er eten . Doe dan ook heel veel voor haar . En in de plaats mag ik er eten . 😉
Heb ook al mooi kleuren in mijn tuin van de blaadjes van mijn planten . Het is prachtig om het elke keer te zien veranderen . Heerlijk en rustgevend.
fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
Maak er een fijne vrijdag van allemaal,
ik zie ook graag de herfst @Tinneke2 .
Vandaag een drukker dagje.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
Vandaag een beetje opruimen 🧹 niet te veel . En wat rusten . Gisteren van alles en nog wat gedaan bij mijn moeke . De Boer 🧑🌾 geeft het veulen verzorgt samen met mij het wondje het komt dus in orde 🙂.
voor de rest ga ik me kalm houden . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
hallo iedereen, vandaag redelijk wat wind, prima🌬, op tijd een buitje,🌨 leuk, ik hou van dat weer, ik wandel daar zelfs graag in, wat wind en een beetje regen dat deert me niet. ☔ liever dat dan al die warmte. nu elk heeft zijn voorkeuren. ☃️ daarom is er altijd van alles wat in een jaar.
gisteren boodschappen gedaan, 🛍 en mezelf getrakteerd op twee Boele de Berlin, oh ze waren lekker, met een tas thee, 🍵 mijn vrouw had een lekkere suiker koek, ja we hebben ons verwend.
tegen dat we thuis waren en alles terug in de kasten stak en frigo ; 🍞 was het tijd voor avond eten en de relax zetel in voor de rest van de avond . 🤗het was weer een leuke dag.
nu ik hoop dat jullie het ook goed hebben gehad , dus hiermee rond ik af , 😉
we kijken uit naar de nieuwe dag, 😉 het word een werk dagje. de venster gordijnen worden gewassen en ramen gepoetst zo is het niet elke dag kermis he , maar met alles 🤗 , is ook eens leuk he meer heb ik niet meer te vertellen . dus tot morgen denk ik en geniet van het mooie , het lelijke krijgt ge er gratis bij. 😀 daaag.
2