@Josette @als het goede weer er is is iedereen wat vrolijker en kan je buiten weer aan de slag . 🥊 En er is wel altijd wat te doen.
Vandaag wat poetsen , maar rustig aan opbouwen. Het is nog maar het begin van de week . En binnenkort begin ik aan de keuken bij mijn ouders , ga ik het zitplaatsen een nieuwe kleur geven . Want het is echt brood nodig . Heb een drukke agenda voor de boeg . Met heel veel plannen maar ook veel leuke .
@patrick2 Je werknacht is vannacht al weer begonnen zo gaat alles in versnelde tempo .
Fijne dag allen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 de eerste nacht zit er weer op je en gaat het snel. Nog ff en dan verlof ff bij komen en de batterij op laden. Maar ook nog eerst drie dagen naar Frankrijk.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
Hier heeft het wel vies gedaan, maar geen schade. Eigenlijk vind ik het in die vorm wel iets om graag gade te slaan. Heb dat vroeger nog gedaan. Aan de kust het strand opgaan om een storm te bekijken, tijdens hevig onweer met de auto (dat is kooi van Faraday, ik ben niet gek ...) midden in de velden gaan staan om dat natuurgeweld te bewonderen.
Natuurlijk, wanneer er het verwoestend aan tot gaat, dat is niet leuk meer en ik ben ook geen ramptoerist. Maar natuurgeweld dat binnen de perken blijft wat betreft schade en zonder slachtoffers, dat vind ik wel boeiend om naar te kijken.
elk zijn goeden dag gewenst, ik zijn hier nu per toeval op geland, door het goed weer zalt wel niet zijn, maar allee met de wind mee t 'kan ter deure zeggen ze in West Vl. ik weet niet waarover jullie allemaal babbelen maar t zal wel meevallen zekerst, zijn hier de meeste mensen die nog werken of zijn er ook anderen bij die in pensioen zijn vb ik wil niet zeggen als je in pensioen zijt dat ge niet werkt maar allee t ' is anders he, patatten schillen enz en zien dat de echtelijke band in orde blijft, en al van die dingen zonder erop te letten dat we nog moeten eten en drinken dus ga zo maar door hoe druk die dag kan zijn zonder de krant enz verder , je komt er toch echt ook moe van .Maar allee aan allen die werken of niets doen of wat ook veel plezier met de bezigheden en vergeet niet, Zondag kant niet altijd zin, en goe were ook niet zolang je maar vriendelijk bluft ist goe tot wat later ne keer he daaaag
@Josette Hier 👈 geeft het er hevig aan toe gegaan , het was de moeite een plant of twee gesneuveld maar dat is het allerminst. In de buurt zijn er veel ergere bij mensen ravages . Dat vind ik veel erger Stuk van hun daken kwijt ,brandweer wagens vannacht op en af gereden . Enz…
@patrick2 Werk ze en ben je er gemakkelijk door de hevige regen 🌧️ doorgekomen, want de regen en wind 💨 kon je met de wagen goed 👍 voelen . @fregilcy iedereen doet nog veel werkjes , Soms grote en kleine . En we hebben hier 👈 een sterke band . Hier mag je over alles praten 🗣️. Juist wat @Josette uitgekomen geen vragen of iets opgelost zoals in haar prachtig 😍 kadertje vermeld staat . Daar moet iedereen zich aan houden . Niet verkeerd bedoeld . Je bent hier altijd welkom 🤗. fijne dag 👋 iedereen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tja, nog altijd last van die rug hé .. Ik heb gelezen dat het tot 6 (zes) weken kan duren voor dat helemaal genezen is ... 😭
Ik ga ervan uit dat het niet zolang gaat duren, het is al wat beter, autorijden gaat al zonder problemen. Zomaar eventjes bukken of iets oprapen en van die toeren, dat is nog niet voor vandaag, en ook nog niet morgen ... ☹️
@Cdt24801 Het beste is rustig aan doen zoals ik heb gedaan . Voel het ook nog altijd . En ben ook nog altijd voorzichtig 🫤 want het kan vlug terug komen . Een verkeerde beweging en het is zover . Dus laat je maar zoveel mogelijk behelpen als je kan . Wel blijven bewegen en een paar oefeningen zijn altijd goed voor de rug . En wees toch voorzichtig met de auto. Nog veel beterschap gewenst.
@patrick2 Hier 👈 is het nog altijd hevige regen ☔️ en het is nog niet gedaan . Heb dan ook besloten om eens niet bij mijn zusje te gaan eten 🥘,want waar ze woont is er zeer weinig 🤏 straatverlichting en ligt te weg open . Er komen nog dagen . Werk ze en fijne nacht . Allen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja hoor @Josette , ik ben zo een spuitbus gaan halen.
Zoals ik verwachtte (vreesde) helpt dat niet meteen veel, maar ja, wonderen bestaan niet. Elke genezing is een proces van lange duur, dit in tegenstelling tot het verkrijgen van een kwetsuur of ziekte, dat gaat in "a blink of an eye" 👿
Dank jullie, Het is altijd goed om welkom te zijn, Ik zie angst voor bliksem en donder , en veel slecht weer; wel hier bij ons is dat redelijk goed gegaan, geen bliksem of gedonder een beetje in de verte, wel veel wind en regen. maar ik hou wel van wat wind, altijd verse lucht en nu met die regen frisse lucht ach heerlijk, nu angst hebben is iets heel moeilijks en ieder mag uitleggen wat hij wil de angst kun je niet wegnemen dus verder alles goed hier , ik woon duw West Vl. omgeving van Kortrijk hiermee weten jullie uit welke richting ik kom verder ben ik niet van de jongste. dus verwacht niet te veel van mij. Ik zie dat jullie nog werken, dus veel goede moed en denk er aan werken is gezond zeggen ze, maar als je naar de dokter gaat zegt hij , acht dagen rust, voor mij altijd een probleem geweest tis toch tegenstrijdig of niet? allee ik wens jullie allemaal een fijne dag , ik zal braaf zijn en mijn best doen, hahaha vriendelijke groeten tot de volgende
@Josette Ben blij dat ik niet geweest ben want de regen 🌧️ en wind 💨 ging hier 👈 nog hevig te keer . Veel ongevallen gebeurd . Triestig dat er altijd roekeloos rijden . @patrick2 Het is al midden in de week het gaat vlug vooruit . Soms komt de zon 🌞 eens tevoorschijn maar verwacht er niet veel van . Wel goed om eens te wandelen 🚶. @fregilcy we zijn ook niet van de jongste sommige, niet dat we oud zijn hoor 😉. We leren alle dagen wel iets . Daar zijn we nooit te oud voor . Iedereen een fijne dag ook voor de gene die pijn hebben @Cdt24801
Goede namiddag iedereen, Ik heb het al druk gehad. Boodschappen doen, van alles in die kar leggen ,
dan er weer uit aan de kassa en der weer in , dan in de auto en thuis nog ne keer ,
en dan zijt ge moe. ik heb me zelf getrakteerd met twee boule de Berlin
en voor mijn vrouwtje een stukje Bresellienne taart , zo ge ziet hoe zwaar ik het hier heb.
voor al degenen die moeten werken , houd moed , t ' is weekend. verder hier is het mooi weer ,
de zon is van de partij , en voor de nacht werkers, ik heb dat ook heel veel gedaan, en eerlijk ik deed dit graag. nu aan ieder hou vol nog enkele uurtje en we mogen slapen
als ge niet moet werken . en zodus die moet werken veel moed en dus vriendelijke groeten aan allen 🍮🍰
@Josette Ben vandaag heel laat ⏰ maar ben druk bezig gehaast bij mijn ouders . De schapen 🐑 en lammetjes eten gegeven . Kippen 🐓 gevoederd . Boodschappen gedaan met mijn moeke en eten gemaakt frietjes met vis 🐟 en sla .
De deur 🚪 al afgescheurd een stuk . En op tijd gerust . @patrick2 fijne laatste nachtdienst en hoor je nog wel .
en alle andere fijne nachtrust 🛌.tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette vandaag is een rustdag voor mij . @fregilcy mijn moeke eet ook graag Boule de Berline is er gek van . Zal je maar gesmaakt hebben , heb niet veel geslapen 🛌 veel wakker geworden . @patrick2 jouw w erkend kan nu echt beginnen , en al nieuws 🗞️ van je nieuwe job? voor de rest allen een fijne Vrijdag met dit druilige weer .
Zolang het niet de bedoeling is van zieltjes te werven mag je hier over alles praten wat je maar wil, vooropgesteld dat het niet over Orange gaat, daar zijn alle andere rubrieken voor bedoeld. En dat je respectvol blijft tegenover iedereen.
Dit is de babbelhoek, dus babbel maar. Ik persoonlijk zie geen graten in uw vraag / onderwerp.
Ik ben, zoals velen, katholiek opgevoed maar dat is in de loop der jaren helemaal verwaterd. Ik geloof wel dat er "iets" is, maar wie, wat of hoe? Geen idee .. Ik denk wel dat we in het universum niet alleen zijn, dat zou zeer hoogmoedig zijn om dat aan te nemen. En dat er "bezoekers" hier op aarde aanwezig zijn, lijkt mij ook aannemelijk.
Ach ja, ik heb ook al enkele jaren een abonnement op tram 6, maar de anciens hier weten dat wel 😁
@Tinneke2 ben nog wachtende maag komt wel en als het niks is dan zijn er nog vacatures. Maar zodra ik nieuws heb dan zal ik jou en de andere het laten weten 😊
@fregilcy ik werk nog hoor en fulltime ook. En nee niet gelovig ook al ben ik gedoopt. En denk dat ik hier van deze groep de jongste ben maar de leeftijd begint al met een 4.
@Josette komt wel goed dank je. Nu al wakker want ze komen iets brengen een pakje en straks naar de oogarts. Nieuwe meting laten doen zoals normaal elke twee jaar enkel vorig jaar niet geweest dus nu kan ik gaan straks.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @Cdt24801 @patrick2 En allen die binnenkomen,
Goedemorgen ,
@Josette @als het goede weer er is is iedereen wat vrolijker en kan je buiten weer aan de slag . 🥊 En er is wel altijd wat te doen.
Vandaag wat poetsen , maar rustig aan opbouwen. Het is nog maar het begin van de week .
En binnenkort begin ik aan de keuken bij mijn ouders , ga ik het zitplaatsen een nieuwe kleur geven . Want het is echt brood nodig .
Heb een drukke agenda voor de boeg . Met heel veel plannen maar ook veel leuke .
@patrick2 Je werknacht is vannacht al weer begonnen zo gaat alles in versnelde tempo .
Fijne dag allen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Amai wat een noodweer gisteren, weer veel miserie bij velen!
Hopelijk zijn jullie ervan gespaard gebleven?
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
elk zijn goeden dag gewenst, ik zijn hier nu per toeval op geland, door het goed weer zalt wel niet zijn, maar allee met de wind mee t 'kan ter deure zeggen ze in West Vl. ik weet niet waarover jullie allemaal babbelen maar t zal wel meevallen zekerst, zijn hier de meeste mensen die nog werken of zijn er ook anderen bij die in pensioen zijn vb ik wil niet zeggen als je in pensioen zijt dat ge niet werkt maar allee t ' is anders he, patatten schillen enz en zien dat de echtelijke band in orde blijft, en al van die dingen zonder erop te letten dat we nog moeten eten en drinken dus ga zo maar door hoe druk die dag kan zijn zonder de krant enz verder , je komt er toch echt ook moe van .Maar allee aan allen die werken of niets doen of wat ook veel plezier met de bezigheden en vergeet niet, Zondag kant niet altijd zin, en goe were ook niet zolang je maar vriendelijk bluft ist goe tot wat later ne keer he daaaag
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die komen meelezen
Goedemorgen ,
@Josette Hier 👈 geeft het er hevig aan toe gegaan , het was de moeite een plant of twee gesneuveld maar dat is het allerminst. In de buurt zijn er veel ergere bij mensen ravages . Dat vind ik veel erger Stuk van hun daken kwijt ,brandweer wagens vannacht op en af gereden . Enz…
@Cdt24801 Hoe gaat het ondertussen met jou?
@patrick2 Werk ze en ben je er gemakkelijk door de hevige regen 🌧️ doorgekomen, want de regen en wind 💨 kon je met de wagen goed 👍 voelen .
@fregilcy iedereen doet nog veel werkjes , Soms grote en kleine . En we hebben hier 👈 een sterke band . Hier mag je over alles praten 🗣️. Juist wat @Josette uitgekomen geen vragen of iets opgelost zoals in haar prachtig 😍 kadertje vermeld staat . Daar moet iedereen zich aan houden . Niet verkeerd bedoeld . Je bent hier altijd welkom 🤗.
fijne dag 👋 iedereen .
3
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen
@Cdt24801 heb je de spuitbus gehaald? Inderdaad kan dat zolang duren.
Mij zie je niet als er onweders en bliksemslagen zijn, verschrikkelijk vind ik dat.
Kruip onder een dekentje en de voeten omhoog! Heel bang van.
@fregilcy aha een nieuwe neus in de babbelhoek, welkom.
@Tinneke2 verstandig van je om dan een keertje niet te gaan. Denk aan jezelf hé.
Fijne woensdag iedereen.
3
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
Dank jullie, Het is altijd goed om welkom te zijn, Ik zie angst voor bliksem en donder , en veel slecht weer; wel hier bij ons is dat redelijk goed gegaan, geen bliksem of gedonder een beetje in de verte, wel veel wind en regen. maar ik hou wel van wat wind, altijd verse lucht en nu met die regen frisse lucht ach heerlijk, nu angst hebben is iets heel moeilijks en ieder mag uitleggen wat hij wil de angst kun je niet wegnemen dus verder alles goed hier , ik woon duw West Vl. omgeving van Kortrijk hiermee weten jullie uit welke richting ik kom verder ben ik niet van de jongste. dus verwacht niet te veel van mij. Ik zie dat jullie nog werken, dus veel goede moed en denk er aan werken is gezond zeggen ze, maar als je naar de dokter gaat zegt hij , acht dagen rust, voor mij altijd een probleem geweest tis toch tegenstrijdig of niet? allee ik wens jullie allemaal een fijne dag , ik zal braaf zijn en mijn best doen, hahaha vriendelijke groeten tot de volgende
1
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @Cdt24801 @patrick2 En allen die hier binnen,
Goeiemorgen ,
@Josette Ben blij dat ik niet geweest ben want de regen 🌧️ en wind 💨 ging hier 👈 nog hevig te keer . Veel ongevallen gebeurd . Triestig dat er altijd roekeloos rijden .
@patrick2 Het is al midden in de week het gaat vlug vooruit . Soms komt de zon 🌞 eens tevoorschijn maar verwacht er niet veel van . Wel goed om eens te wandelen 🚶.
@fregilcy we zijn ook niet van de jongste sommige, niet dat we oud zijn hoor 😉. We leren alle dagen wel iets . Daar zijn we nooit te oud voor .
Iedereen een fijne dag ook voor de gene die pijn hebben @Cdt24801
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
Ik zal mijn best doen
speciaal voor U
ik ben ook al in pensioen
dus geen probleem
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
Het was weer zo een nachtje.
Een fijne donderdag.
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
Goede namiddag iedereen, Ik heb het al druk gehad. Boodschappen doen, van alles in die kar leggen ,
dan er weer uit aan de kassa en der weer in , dan in de auto en thuis nog ne keer ,
en dan zijt ge moe. ik heb me zelf getrakteerd met twee boule de Berlin
en voor mijn vrouwtje een stukje Bresellienne taart , zo ge ziet hoe zwaar ik het hier heb.
voor al degenen die moeten werken , houd moed , t ' is weekend. verder hier is het mooi weer ,
de zon is van de partij , en voor de nacht werkers, ik heb dat ook heel veel gedaan, en eerlijk ik deed dit graag. nu aan ieder hou vol nog enkele uurtje en we mogen slapen
als ge niet moet werken . en zodus die moet werken veel moed en dus vriendelijke groeten aan allen 🍮🍰
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond ,
@Josette Ben vandaag heel laat ⏰ maar ben druk bezig gehaast bij mijn ouders . De schapen 🐑 en lammetjes eten gegeven . Kippen 🐓 gevoederd . Boodschappen gedaan met mijn moeke en eten gemaakt frietjes met vis 🐟 en sla .
De deur 🚪 al afgescheurd een stuk . En op tijd gerust .
@patrick2 fijne laatste nachtdienst en hoor je nog wel .
en alle andere fijne nachtrust 🛌.tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Tinneke2 je bent jezelf weeral aan het voorbij open! Niet goed.
@fregilcy boodschappen doen is de hel ook voor mij. We gaan maar één keer per week!
@patrick2 fijn weekend.
Het regent dat het giet.
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die binnenkomen
Goedemorgen ,
@Josette vandaag is een rustdag voor mij .
@fregilcy mijn moeke eet ook graag Boule de Berline is er gek van . Zal je maar gesmaakt hebben , heb niet veel geslapen 🛌 veel wakker geworden .
@patrick2 jouw w erkend kan nu echt beginnen , en al nieuws 🗞️ van je nieuwe job?
voor de rest allen een fijne Vrijdag met dit druilige weer .
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
Hallo , goeie morgen aan iedereen,
@Josette Ik zie lammetjes;; kippen;; schapen, Veel werk, maar toch leuk. en zo heeft iedereen
zijn bezigheden. soms denken we al dat werk maar zouden we dat kunnen missen?
zo hebben wij als ouderen; mooie herinneringen, nu moeten we dat niet meer doen. nu zijn het de
klein kinderen, die onze aandacht opslorpen, wat heel anders is dan de eigen kinderen .
maar weer een heel andere aanpak. de laatste dag van een drukke week, vrijdag de dag dat
iedereen vrij moet zijn; maar de doelstelling van ons leven is anders ingedeeld.
Misschien doe ik nu iets wat jullie niet graag hebben , maar ik ga het toch vragen . Hoe staan jullie tegen
over Het Geloof. de ene is Katholiek , de andere de Koran weer iemand , Jehova getuigen, enz
ik weet wel tis misschien een intieme vraag , je hoeft niet te antwoorden maar ik ben curieus , wat voor
vlees er allemaal in de kuip zit. zijn er nog veel werkenden of zijn er meer gepensioneerd zoals ik .
sorry als ik iets te veel vraag vergeef het mij . Ik ben een gelovige maar niet verbonden met kerken.
zo dus nogmaals sorry als ik te veel vraag
allemaal een fijne dag nog en tot de volgende groetjes maak er een leuke dag van . daaag ☕🍔
Ps. de Boul de Berlin waren heel lekker met een goeie tas koffie jammer het kan niet elke dag kan,
de Bresilienne was ook goed dus alle punten gekregen van mijn vrouw , en dat wil wat zeggen,
zo nu sluit ik, en voor de werkenden tis den laatsten .........
3
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@fregilcy ik ben ook gedoopt, maar ga niet meer naar de kerk en alle andere
schijnheilige dingen! Dat hebben ze zelf verkorven.
Het is zoals @Cdt24801 schrijft er zal wel iets zijn, maar niemand
die het weet.
Voor allen een fijne zaterdag was er om 3.30 uur al even uit de ramen
dichtdoen zo regende het!
0