Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@patrick2 nog één nachtje.
Ondanks de volle maan toch redelijk geslapen.
Dadelijk er eentje zijn haren knippen.
Fijne donderdag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Torronoc @patrick2 @patrick2 @Cdt24801 en alle meelezers en nieuwkomers!
Goede middag iedereen, de zon schijnt hier momenteel en hoopdat deze ook tot bij jullie is geraakt?
Vanmorgend had ik een post proberen te posten aan allen maar helaas kon ik het net niet op tijd verzenden want ik moest naar de dokter.
Alles is ok hoor! Behalve mijn PDS ( prikkelbare darm syndroom).
.
Nu gewoon rustig aan doen en nog nagenieten van afgelopen weekend!
Ik wens IEDEREEN een rustige, fijne, aangename verdere verloop van de dag nog toe!
Groetjes 🤗
Helen1
PLUK DE DAG!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Mijn kapster is in verlof moet nog even wachten , om mijn datum te vervroegen . Want uitgenodigd voor groot feest in september.
Ben de regen wal beu van mij mag het stoppen moet ook niet warm 🥵 zijn maar toch wat ander weertje .
@patrick2 Je kijkt er zeker naar uit naar het verlof en je zal goed weer hebben als we de weergoden mogen geloven … en al plannen gemaakt …
@Cdt24801 ik wordt van @Josette haar tekeningen altijd vrolijk 😀 doet deugd en een nieuwe start om kracht op te doen .
@SVB Voor jou ook een leuke nieuwe maand tegemoet wat je plannen ook mogen zijn .
@Helen1 veel positieve energie wens ik jou de komende maand en dat alles naar wens mag verlopen . Zowel bij je ouders en in het ziekenhuis 🏥. Veel genezing , kracht en moed .
Fijne Woensdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dankjewel💕😉🍀✨🌹