Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@Tinneke2 op tijd je rust nemen, dat hete weer wat er
geweest is en er weer aan komt kost veel van een lichaam.
@patrick2 ik trek me er ook niks van aan, zelfs bij de dokter
houden we het op0
Hier heeft het goed geregend vannacht.
een fijne zondag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 Heb geen Corona test heb ik al gedaan doe dit regelmatig voor mijn zusje . Dat ze zeker niets zou oplopen, verkouden zo worden door mij .
Morgen doe ik er nog eens eentje voor alle zekerheid. En draag op vele plaatsen mijn mondmasker , al kijken sommige mij belachelijk aan . Trek er mij niets van aan.
@Josette begrijp dat je uitkijkt naar de maand Oktober : de herfstmaand is dan ook een prachtige maand . We hebben het deze week al wat gevoeld . Bladeren 🍁 liggen al met velen op de grond . 🍁
Dank 🙏 tweetjes voor jullie bezorgdheid . Heel lief 🥰.
@Helen1 Een fijne dag bij je ouders en je hond
alle andere fijne Zaterdag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 niets om geven dat ze raar kijken,
wij dragen het altijd in het warenhuis.
Vorige vroeg een vrouw zeg ben jij ziek?
Ikke neen hoezo?
Tja, dat masker aha dat is om mezelf te beschermen en Douglas
die chronisch ziek is. Want er lopen er veel rond
die hier lopen kuchen enz.
Ze heeft gisteren niets meer gezegd hahahahaha.
Trek het je niks aan joh ik zie er ook nog genoeg met een masker oplopen. Als jullie je daar veilig en content bij voelen gewoon doen.
@Tinneke2 Goed zo en blijven kijken regelmatig he nu je je eigen slecht voelt. Maar doe ook eens wat minder want dat is ook niet goed voor de gezondheid.