Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@Tinneke2 oei dat is jammer om te lezen succes ermee.
Zo vandaag al donderdag straks de boodschappen
morgen hier op neer de 29°.
Maak er een fijn dagje van. 👍
@Josette @Helen1 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette m@heb geluk moet nog maanden wachten voor de tandarts nog altijd volzet pff er zijn er bij ons veel weggegaan en ook oogartsen . Nog eens een kostelijke grap . Je doet er mij aan herinneren dat ik nog eens ga bellen .😉👍
@Helen1 Jij hebt nogal een verhuis mee naar het ziekenhuis 🏥 mee , je verzwaring deken mee mogen nemen . Jullie gaan kajakken paardrijden of toch paarden verzorgen . lijkt wel een luxe ziekenhuis …!!!
Lessen en cursussen mogen volgen dat allemaal vanuit het ziekenhuis 🏥. Dacht dat je er was om te genezen ❤️🩹 en om je te laten behandelen. Eerlijk gezegd zo een ziekenhuis met zoveel vrijheid heb ik nog nooit geweten?!
Hun je alles maar overdrijf niet in wat je doet en zegt . Lief bedoeld ,niet om je te kwetsen .
Alle andere groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het spijt me, ik heb autisme en ik heb het verkeerd geïnterpreteerd.
Heb je berichtje opnieuw en opnieuw gelezen maar ik las het op een andere manier. Vanuit een andere invalshoek.
Mijn excuses hiervoor!
@Josette @Helen1 @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Ben al opgestaan dus ja dat is vroeg maar goed er gaat vandaag iemand langs komen en welk uur die komt geen idee.
@Tinneke2 nee op de zolder liggen geen schatten hoor was gewoon troep wat weg kon.
Gisteren heb ik de beneden gepoetst en de living en daar houd het bij op. Nu de komende week niks meer dan enkel genieten van het mooie weer wat op komst is.
Gisteren avond is de andere buurvrouw ook nog ff geweest want ook die heeft verlof. En van het weekend zijn we met andere buren en de kleine weg geweest voor zijn verjaardag. Aankomende zaterdag naar de Efteling want dat is ook nog voor zijn verjaardag.
@Helen1 bepaalde dingen verkeerd begrijpen is menselijk geen enkel probleem. Maar laten we het hier vooral een gezellige hoek houden hé 😉
Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.
@ Tinneke,
het Kajak was een daguitstap voor heel het ziekenhuis waar ik NIET naartoe ben geweest.
De studies die ik digitaal en zelfstandig online via the UK, BETALND op eigen initiatief tijdens de vrije momenten en lege avonden volg, zijn mijn passies en in kader van mijn vrijwilligerswerk. Dit is compleet losstaande van het ziekenhuis.
Verzwaringsdeken heb ik zelf aangeschaft en hiernaartoe laten opsturen.
Hippotherapie is een therapie en die foto's waren bij mijn zus getrokken toen ik bij haar opbezoek ging. Als we hier hippotherapie hebben dan is het borstelen en knuffelen, NIET RIJDEN!
Dit is Gewoon ter verduidelijking.
Ik weet dat je dit niet slecht bedoeld maar wil geen verkeerde beeld geven. Ik heb autisme, en soms komen de dingen niet helememaal overeen maar ik voel me best gekwetst.
In kader van therapie aanbod, is het heel wat minder en ga daarom pas na overleg met de vorige ziekenhuis mss terug naar daar waar ik dan stelselmatig naar buiten kan toewerken op maat.
Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk was.
De kajak is 1 x per jaar georganiseerd en voor heel het ziekenhuis incl de begeleiders. Maar ik nam niet deel hieraan vanwege angst na een E aanval onlangs!