annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@Josette 

Veel succes bij de tandarts! Nooit prettig maar hopelijk valt het mee en is het snel gedaan.

Veel moed

Helen1💕

patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al opgestaan dus nu een koffie en ff wakker worden. 

Vandaag genieten van de rust en niks doen en genieten van het mooie weer. 

@Josette succes bij de tandarts hopelijk niet te veel problemen en dat alles maar in orde is. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette Eerst nog een afspraak bemachtigen en nog een afspraak bij de chirurg voor schouder en nek . Weet niet wat eerst te beginnen .Denk toch mijn nek en … want word lastig want nu mag het eindelijk van de verzekering.

@patrick2 Een mens moet eens opruimen de troep heb dat gisteren ook gedaan , je bracht mij op een goed idee maar veel naar de kringloop gedaan . En er komt geen einde aan eigenlijk allemaal om nog te verkopen zo mooi gerief , maar huis 🏠 is te klein .

Je hebt je toch al kunnen ontspannen de kleine zal blij geweest zijn, en nog mooie vooruitzichten naar de Efteling 👍. Geniet er nog goed van .

@Helen1 Goed  : maar gebruik toch altijd je excuses  of sorry niet door er bij te zeggen dat je autisme hebt  . Heb ook al eens iets verkeerd geïnterpreteerd. Dat kan gebeuren ben ook niet perfect 👍. Maak ook fouten .Dus laat het hierbij . 

Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het huis te klein geen idee want eigenlijk houden wij , de mensen , te veel spullen bij. En meestal dingen waar je niks aan hebt of niet meer gebruikt en dan denk je komt wel als ik tijd heb dan breng ik dat weg of gooi ik het weg. 

Maar ja die tijd is ver te zoeken want hier zijn twee werkende mensen nu weet ik niet of je ook nog werkt maar veel thuis ben je niet. En daardoor stapelen de dingen zich nu eenmaal op dat is de realiteit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Veel spullen van bij mijn zus en die ze bij mij kwam zetten omdat ze een klein zoldertje hebben en nu moeten ze het niet meer hebben 😁. Verkoop het maar zeggen ze nu . Dus ga ik dat toch proberen want naar de kringloop winkel is het toch nog veel te mooi . Wie weet heb ik er toch nog iets aan en koop ik er iets mooi mee voor haar . Verdient wel iets mooi na al de ellende en het verdere verloop . Want haar behandeling is nog niet voorbij . 
fijne dag verder ga naar de markt voor mijn ouders. En genieten van zonnetje 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen