annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2dankjewel voor de tips!

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801 @SVB @bigMODDER 

Goede morgen iedereen, alle meelezers, en newbies!

Wat een regen deze morgend hier.... en ik ga vandaag naar huis. Ik ben door mijn mede collega's uitgedaagd voor een competitie met de een oefening met de hond. Het heet Magic Hand.

We ,ullen zien of het buiten op de wandeling lukt want ook in dit soort weer ga ik wandelen. En anders doe ik de oefening binnen.

Vanavond keer ik terug en morgen moet ik met mijn nieuwe gsm toestel terug gaan want hij blokkeert continue en opde scherm krijg ik dubbele letters te zien. Apps krijg ik niet weg of kan ik niet aan klikkenn. Héél vervelend. Gelukkig heb ik een reserve toestel.

Verder wens ik iedereen een goed weekend toe, hopen maar dat het stopt met gieten en dat iedereen droog kan blijven!

Groetjes aan allen!

PLUK DE DAG

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Hij had er géén pijn aan, maar uit voorzorg ze zijn weer gemaakt is

amper te zien, ja in onze beurs wel € 302. Waarvan we € 167 terugkrijgen.

Schande is het en dan zoveel ziekenfonds betalen.

@Tinneke2 je loopt jezelf weer voorbij!

Hier pruttelt de soep al en buiten nog 20°.

Fijne zaterdag allemaal. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemiddag,

ik ben net opgestaan gisteren het 🐓 hok en Janneke de gans 🪿 het kot gerepareerd, vandaag verder werken nog steentjes leggen . En zien dat de schapen 🐑 er niet meer in kunnen ,want eten 🥘 alles op van ons beestjes . 4 eieren 🥚 geraapt . 
Dan met Noa gaan wandelen 🚶‍♀️ een grote toer . Samen met mijn moeke een ijsje en koffie ️ en thee 🍵 gaan drinken om te ontspannen met ons tweetjes. Echt gezellig 😍@Josette Veel succes bij de tandarts 🦷 en dat alles in orde mag zijn . 
Deze namiddag met mijn auto 🚘 samen met mijn broer 👨 naar de garage om de schade te bekijken en wanneer de carrosserie en lampen 💡💡kunnen gemaakt worden . Tegen mijn auto gereden en ferme bluts in 💡 kapot . 
Dus nog een drukke dag maar voor kippenhok krijg ik vandaag hulp van de buurman van mijn ouders . Want mijn handen staan vol blaren van de graven en steentjes te leggen . 
mijn moeke zei dat is geen vrouwenwerk . Maar zei zijn te oud .

voor de rest fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Jabadabadoe, alles was goed!

Ik ben al thuis, was voor mij al warm.

Douglas is nog daar. 

Die heeft meer werk.

Leden met de meeste pluimen