Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen allemaal.
Maak er een fijne maandag van, de meesten hebben een extra
vrije dag vandaag.
@Tinneke2@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 en alle meelezers en nieuwkomers
Goede avond iedereen,
@Josettewens ik je veel moed toe. Moet een zware dag zijn, maar ik denk aan je! Ook al kennen we elkaar niet. Het is altijd moeilijk, ik probeer aan de positieve herrineringen te denken maar dat is niet zo evident, dat weet ik.....
@bigMODDERhartelijk welkom terug!
@Tinneke2hoop dat alles goed gaat, idem voor @Cdt24801 @patrick2 !
Ik moet nog wat bekomen van gisteren, ik heb een online zoom wedstrijd gedaan met mijn hond bij mijn ouders thuis toen ik op bezoek ging en ben gewonnen. Was een uitdaging wat onze hond was heel blij om mij terug te zien maar erg hieper. Dus ik moest hem kalmeren alvorens de uitdaging aan te gaan. Gelukkig was het toen droog bij mijn ouders. En vandaag niet veel gedaan. Veel gerust, last van mijn darmen maar goed dat is niets nieuws.
Ik wens iedereen een rustige avond toe en @Josette ik stuur je een virtuele🫂 toe!
Groetjes
@Helen1 ik vind het fijn dat je aan mij een boodschap brengt. Dank je.
Maar we hebben al meermaals gevraagd om alles in een bericht neer te zetten en niet
alles apart te vermelden dank je.
Sorry @Josette dat ik er over begin , maar ik ben zelf ook terug Orange klant geworden sins 12/08/2023 , met mijn nummer terug naar Go Extreme SE ,zoals vroeger 🙂 dus dat wil zeggen dat ik ook meer terug hier zal actief zijn op het forum 🙂 , mensen helpen waar ik kan .
Groeten