annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @Josette @bigMODDER @Cdt24801 @patrick2  en allen die hier aanwezig zijn,

Vandaag wens ik jullie een positieve dag toe.

Iedereen kan daar eens behoefte aan hebben.

Vandaag staat er niets speciaals op mijn programma dus ga ik me bezig houden met euhm.... Tekenen, studeren, kamer op orde brengen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe

Groetjes Helen1

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Helen1  En allen die hier 👈 aanwezig zijn 😉

Goedemorgen , 

@Josette vandaag is het hier tot nu toe ferm bewolkt 🌫️ en gaat precies als ik naar het weer van onze streek kijk voor de hele dag , afkoeling ,nada de zon 🌞
 @bigMODDER en @patrick2  ik ga poetsen vandaag nog en dan voor de rest gedaan . Genieten van de dag 

Al de rest fijne dag hou jullie goed iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen allemaal.

@Cdt24801 , Stefaan dat zal zweten geweest zijn.

Toch maar voorzichtig in die warmte is voor niemand goed.

@bigMODDER vraagje aan jou, wil jij aub je berichten bundelen in een berichtje

als dat kan? Is voor iedereen makelijker dan zoveel losse berichtjes, dank je.

Geniet voor zover het kan van jullie vrije dagen ook @patrick2 .

Fijne woensdag allemaal.

bigMODDER
Leidende verkenner

@Josette 

Komt in orde , begrijp idd dat dit niet zo makkelijk is , als je moet scrollen in 100den berichten 😉 zal er proberen op letten 🙂 .

Helen1
Ervaren genezer

@patrick2 @Josette @bigMODDER @Tinneke2 @Cdt24801 

En alle meeleers en nieuwkomers,

Goede morgend iedereen!

Hopelijk hebben sommigen kunnen uitslapen vanmorgend? Hier vieren ze moedertjesdag. Dus geen therapie.

Maar in ieder geval wens ik iedereen een rustige, sfeervolle dag toe met veel dank aan de zon die erdoor komt.

Vandaag staat er niets bijzonders op de planning maar wilde iedereen een fijne dag wensen?

💖👌⚘️

Leden met de meeste pluimen