Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Josette Ja ja weer in orde en gekleurd . En mijn ander breiwerk 🧶 weer afgetrokken en weer herbeginnen de blauwe in schapenwol. Mijne rug voel ik vandaag zeer goed amai . Pdf vandaag alles in orde gebracht en nu gestopt .
@patrick2 zal gesmaakt hebben wat een verwenning . Maar dat mag wel . Hoe liefdevol dat je bent met de kleine 👍
Fijne avond iedereen ga nu wat schillen .
tot morgen.tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Moet nog gemaakt worden hé morgen pas 😉
Vandaag wat opgeruimd in de tuin en morgen eerst bezoek voordat de kleine komt. Eerst die twee uit nederland waar ik laatste keer ook ben geweest.
Dat gaat in orde komen merci 🙂
Vandaag al de tuin opgeruimd en morgen bezoek. Dan tegen de avond komt de kleine met de mama , de papa is naar Pukkelpop , dus komen ze twee hier eten. Gaan lekker hamburgers maken eens wat anders.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
koffietje is binnen en vertrek naar de kapper 💇♀️ maar zal niet direct terug zijn . Zr is wat werk aan .
voor de rest iedereen een fijne vrijdag doei / tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Helen1 @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is vrijdag dus we gaan stillekes naar het einde van het verlof. Maar goed heb maandag nog verlof pas dinsdagavond weer werken dus nog ff genieten van deze laatste dagen.
Voor de rest aan allen een fijne dag gewenst.