Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Josette Ja 👍 dat zeker maar ga dat pas geloven als het op mijn rekening staat 😉,want een factuur van meer dan6jaar geleden . Kan natuurlijk altijd maar veel uitleg kreeg ik niet en ook niet op mijn factuur stond weinig 🤏 of niets .
tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 komende nacht kan ik er weer tegen idd. We gaan wel zien want ik ga niet mijn eigen planning doen.
Net opgestaan dus gaat wel nog een lange dag en nacht zijn misschien straks nog een uurtje slapen of zo.
Nu eerst de koffie op drinken en wakker worden.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 hopelijk alles naar wens gegaan.
Maak er allen een fijne dag van en @patrick2 werk ze vannacht.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Wat een nachtje , niet te best geslapen 🛌.
Vandaag met papieren naar de huisbaas ,want er komt verhoging bij in de huur volgend jaar . En dan naar de winkel van Oranje ook met paperassen , maar met goed nieuws 🗞️ .
Terwijl ik dan toch instap ben even boodschappen doen heb ik alles meteen maar gedaan .
@patrick2 @bigMODDER werk ze allebei vandaag en zoek af en toe afkoeling wie het nodig geeft .
Alle andere fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt