Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 bedankt voor je ondersteuning!
@patrick2 hier is het ondertussen al grijs en koud... denk dat ik straks een fleece neem en verder ga kijken naar How to get away with murder
@Tinneke2 hier géén regen,
even op de fiets geweest, heerlijk was het voor mij.
Goed zo Tinneke, rust kan zalig zijn voor het lichaa.
@Helen1 hou nu eens op met altijd sorry teschrijven,
Alsook en dat heb ik in de week al gevraagd op een antwoord aan iemand,
als het antwoord er staat heeft het géén zin dat je bijna hetzelfde antwoord geeft.
Proficiat met het behalen van je certificaat, en sterkte voor straks.
@Josette Het geeft echt deugd gedaan eens goed uit te rusten je hebt gelijk 🟰. Ben er vroeg in gekropen in bed 🛌 .
men uitgerust . Af en toe is dat wel nodig , maar het was wel ook eens tijd dat haar kot werd opgeruimd 🧹 en tijdens de zware studies 📚hebben , ze geen tijd de studenten , want ze zit ver van de unief en moet ver met de fiets rijden .
Het is dan ook maar af en toe hè .
Fijne dag nog tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Elketje81
En alle medelezers
Hallo iedereen, sorry dat het een beetje stil is geweest langs mijn kant maar ben een beetje druk geweest en wat zware dagen gehad en nog te komen.
Ik heb me zowat verschuilt in mijn studies en alweer een certifcaat behaald van mijn online cursus voor hondentraining/ handling specifiek.
Vandaag overleg met de familie in het ziekenhuis en vrijdag met de andere ziekenhuis voor te zien hoe en wat.
Graag terug stelselmatig de gewone wereld terug in gaan!
Gtoetjes
Helen1
PLUK DE DAG!