**bleep** is het aan het heel hard aan het regenen ☔️. Gisteren heb ik niets maar ook niets gedaan . Vandaag hou ik me ook nog heel rustig . Iedereen een fijne dag ✋. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ik heb het gezien ik was ook wakker ben zelfs naar buiten gegaan , ik vond het schitterend. Hou van de maan 🌝. Vandaag ga ik eens bij mijn moeke en vake op bezoek en ook iets halen bij mijn zus 🧑 voor even te lenen 🤗
Voor de rest ga ik echt niet veel doen wel klein beetje 🤏 helpen want mijn ouders zijn wel heel oud , en een helpende hand kunnen ze wel gebruiken . Zeker voor boodschappen. Dus fijne Donderdag zo ik zeggen en wie weet wat brengt de dag nog☺️😉…😂
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Goedemorgen,
al midden van de week.
Fijne dag iedereen.
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Josette @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Elketje81
En alle medelezers
Hallo iedereen, sorry dat het een beetje stil is geweest langs mijn kant maar ben een beetje druk geweest en wat zware dagen gehad en nog te komen.
Ik heb me zowat verschuilt in mijn studies en alweer een certifcaat behaald van mijn online cursus voor hondentraining/ handling specifiek.
Vandaag overleg met de familie in het ziekenhuis en vrijdag met de andere ziekenhuis voor te zien hoe en wat.
Graag terug stelselmatig de gewone wereld terug in gaan!
Gtoetjes
Helen1
PLUK DE DAG!
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
**bleep** is het aan het heel hard aan het regenen ☔️. Gisteren heb ik niets maar ook niets gedaan .
Vandaag hou ik me ook nog heel rustig .
Iedereen een fijne dag ✋.
7
Josette
Super User
•
8.2K messages
Ojeeeeeeeeeeeeeee,
voor de slechte slapers onder ons,
vannacht om 03.35 uur blauwe volle super maan
de 2 de al deze maand.
Dat belooft.
Fijne avond allemaal.
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Goedemorgen, wat een nachtje
hij staat er nog in vol ornaat!
De laatste dag van deze maand, maak er een fijne dag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ik heb het gezien ik was ook wakker ben zelfs naar buiten gegaan , ik vond het schitterend. Hou van de maan 🌝.
Vandaag ga ik eens bij mijn moeke en vake op bezoek en ook iets halen bij mijn zus 🧑 voor even te lenen 🤗
Voor de rest ga ik echt niet veel doen wel klein beetje 🤏 helpen want mijn ouders zijn wel heel oud , en een helpende hand kunnen ze wel gebruiken . Zeker voor boodschappen.
Dus fijne Donderdag zo ik zeggen en wie weet wat brengt de dag nog☺️😉…😂
1