annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                 

                            Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@patrick2 bedankt voor je ondersteuning!

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 hier is het ondertussen al grijs en koud... denk dat ik straks een fleece neem en verder ga kijken naar How to get away with murder 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 hier géén regen,

even op de fiets geweest, heerlijk was het voor mij.

Goed zo Tinneke, rust kan zalig zijn voor het lichaa.

@Helen1  hou nu eens op met altijd sorry teschrijven,

Alsook en dat heb ik in de week al gevraagd op een antwoord aan iemand,

als het antwoord er staat heeft het géén zin dat je bijna hetzelfde antwoord geeft.

Proficiat met het behalen van je certificaat, en sterkte voor straks.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Het geeft echt deugd gedaan eens goed uit te rusten je hebt gelijk 🟰. Ben er vroeg in gekropen in bed 🛌
men uitgerust . Af en toe is dat wel nodig , maar het was wel ook eens tijd dat haar kot werd opgeruimd 🧹 en tijdens de zware studies 📚hebben , ze geen tijd de studenten , want ze zit ver van de unief en moet ver met de fiets rijden . 
Het is dan ook maar af en toe hè . 
Fijne dag nog tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Elketje81 

En alle medelezers

Hallo iedereen, sorry dat het een beetje stil is geweest langs mijn kant maar ben een beetje druk geweest en wat zware dagen gehad en nog te komen.

Ik heb me zowat verschuilt in mijn studies en alweer een certifcaat behaald van mijn online cursus voor hondentraining/ handling specifiek.


Screenshot_20230827_101307_Facebook~2.jpg

 

 

 

 

 

 

Vandaag overleg met de familie in het ziekenhuis en vrijdag met de andere ziekenhuis voor te zien hoe en wat.

 

Graag terug stelselmatig de gewone wereld terug in gaan!

Gtoetjes

 

Helen1

 

PLUK DE DAG!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen