annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@JosettebigMODDER

straks gaan we in Bikini naar de noordpool, 👙    en lopen we hier rond met een berenvel,

met toelating van GAIA anders moogt ge den beer zijn vel niet afdoen he.

Ge moet hem dan eerst dood kietelen .  🤣     en robbenvlees eten,       het schijnt een beetje vet te zijn ,

maar allee  geeft vuur zeggen ze 🔥     en zo zijn we de zaterdag  weeral voorbij ze 💨   zie hem vliegen die

sloeber. 😀    het is morgen zondag, ik moet dan mijn schoon broekske aandoen, 👖 en een vers hemdje👕 

en dan mak ik mee gaan 🌍naar waar,       dat vertel ik dan morgen als ik een beetje tijd heb he   

zo houd jullie gezond ,    en fris   ,    slaap goed   ,    loop niet te vele rond  en dan;     dan is het ZONDAG 

daaag tot dan. 

patrick2
Wijze
Wijze

@fregilcy @Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al opgestaan dus ff een koffie en wakker worden. 

Voor vandaag naar Phantasialand in Duitsland , is meestal eens per jaar dat we daar heen gaan. De dochters gaan naar opa en oma kunnen ze spelen in de wei. 

Voor de rest zeg ik allen vandaag een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

fregilcy
Aspirant genezer

@patrick2     het mooie land van de dromen , Fantasie , met de elfjes en dwergen , geniet ervan, maar vergeet niet dat de meeste dromen bedrog zijn ,  maar even zweven in de fantasie maakt een mens soms gelukkig. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER  En alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette vandaag ook was en plas. @patrick2 Blijf vandaag ook een dagje thuis 🏠 rustig houden want ben moe . Van de voorbije dagen .  
alle andere een fijne dag tegemoet 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  hier is het benauwd buiten.

Ik heb gedaan is al in de kast nu platte rust.

Leden met de meeste pluimen