Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@JosettebigMODDER
straks gaan we in Bikini naar de noordpool, 👙 en lopen we hier rond met een berenvel,⛄
met toelating van GAIA anders moogt ge den beer zijn vel niet afdoen he.
Ge moet hem dan eerst dood kietelen . 🤣 en robbenvlees eten, het schijnt een beetje vet te zijn ,
maar allee geeft vuur zeggen ze 🔥 en zo zijn we de zaterdag weeral voorbij ze 💨 zie hem vliegen die
sloeber. 😀 het is morgen zondag, ik moet dan mijn schoon broekske aandoen, 👖 en een vers hemdje👕
en dan mak ik mee gaan 🌍naar waar, dat vertel ik dan morgen als ik een beetje tijd heb he ⏰
zo houd jullie gezond , en fris , slaap goed , loop niet te vele rond en dan; dan is het ZONDAG
daaag tot dan.
@fregilcy @Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Ben al opgestaan dus ff een koffie en wakker worden.
Voor vandaag naar Phantasialand in Duitsland , is meestal eens per jaar dat we daar heen gaan. De dochters gaan naar opa en oma kunnen ze spelen in de wei.
Voor de rest zeg ik allen vandaag een fijne dag.
@patrick2 het mooie land van de dromen , Fantasie , met de elfjes en dwergen , geniet ervan, maar vergeet niet dat de meeste dromen bedrog zijn , maar even zweven in de fantasie maakt een mens soms gelukkig.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette vandaag ook was en plas. @patrick2 Blijf vandaag ook een dagje thuis 🏠 rustig houden want ben moe . Van de voorbije dagen .
alle andere een fijne dag tegemoet
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt