annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 

iedereen een koele vrijdag.  🌧  hier is het zachtjes aan het regenen , heerlijke temperaturen, 🌡

ja voor mij liever zo dan die hitte .   Maar zoals altijd, of meestal, vragen is vrij, 

krijgen dat is wat anders. 😕   nu als de hitte komt zal den airco overuren draaien denk ik. en gelukkig

t' is maar voor een paar dagen. 🙄    zo moet  iedereen tevreden zijn. Nu we kunnen er niet aan werken he 

en tis maar goed ook anders ,  😵  elk aan een vijske draaien t zou wat worden, den een met een wolk☁️

boven zijn hoofd ,     den anderen met de zon,🌝        weer iemand met een regenbuitje 🌨  het zou een

drukke bedoening worden.   Nu gisteren voor het eerst weer eens naar de winkel geweest,

op het gemakske , vandaag een rustdagske en we zijn er weer lichtjes aan het door breken.   wat dat

pillekes en al die pruts kan doen he. 💊 Nu het komt weer goed , nu komt de dokter nog eens kijken of dat

mijn moteurke nog klopt,💝 en hij is dan weer content, en ik ook zekerst.  zo ik laat het nu hierbij, 

tis weer weekend,    den tijd van rust en bezig zijn is weer aangebroken ,      hiermee is het weer tot de

volgenden epistel ,  geniet met volle teugen🍕 van het geen je kunt genieten🍨 , en als het te warm

word,     kruipen we in een hoekje met een boekje  📘   bij leven en welzijn 😀  tot de volgende👋

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  hoehoe

had je deze woensdag niet gezien?

Josette_0-1723195589195.png

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad niet, @Josette , daarnet wel 😇

Ben deze periode niet dagelijks online hé .... 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER  En alle andere 

Goedemorgen 

@Josette Hier 👈 is het heel erg bewolkt 🌫️ donker weer , we verwachten regen .️ en het is al veel wind 💨. Zal straks mijn regenjas 🧥 mogen aan doen voor naar stad 🌃 te gaan.

@patrick2 vandaag wat klusjes doen maar ook niet te veel nog wat rusten . Want de vermoeidheid zit er nog altijd in . Je hebt groot gelijk dat je nog profiteert van je jaarpas .

alle andere een fijne Vrijdag gewenst 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  hier s t r o n t benauwd niet normaal. 

Let maar op.

Leden met de meeste pluimen