Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
iedereen een koele vrijdag. 🌧 hier is het zachtjes aan het regenen , heerlijke temperaturen, 🌡
ja voor mij liever zo dan die hitte . Maar zoals altijd, of meestal, vragen is vrij,
krijgen dat is wat anders. 😕 nu als de hitte komt zal den airco overuren draaien denk ik. en gelukkig
t' is maar voor een paar dagen. 🙄 zo moet iedereen tevreden zijn. Nu we kunnen er niet aan werken he
en tis maar goed ook anders , 😵 elk aan een vijske draaien t zou wat worden, den een met een wolk☁️
boven zijn hoofd , den anderen met de zon,🌝 weer iemand met een regenbuitje 🌨 het zou een
drukke bedoening worden. Nu gisteren voor het eerst weer eens naar de winkel geweest,
op het gemakske , vandaag een rustdagske en we zijn er weer lichtjes aan het door breken. wat dat
pillekes en al die pruts kan doen he. 💊 Nu het komt weer goed , nu komt de dokter nog eens kijken of dat
mijn moteurke nog klopt,💝 en hij is dan weer content, en ik ook zekerst. zo ik laat het nu hierbij,
tis weer weekend, den tijd van rust en bezig zijn is weer aangebroken , hiermee is het weer tot de
volgenden epistel , geniet met volle teugen🍕☕ van het geen je kunt genieten🍨 , en als het te warm
word, kruipen we in een hoekje met een boekje 📘 bij leven en welzijn 😀 tot de volgende👋
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER En alle andere
Goedemorgen
@Josette Hier 👈 is het heel erg bewolkt 🌫️ donker weer , we verwachten regen .☔️ en het is al veel wind 💨. Zal straks mijn regenjas 🧥 mogen aan doen voor naar stad 🌃 te gaan.
@patrick2 vandaag wat klusjes doen maar ook niet te veel nog wat rusten . Want de vermoeidheid zit er nog altijd in . Je hebt groot gelijk dat je nog profiteert van je jaarpas .
alle andere een fijne Vrijdag gewenst
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt