annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  @bigMODDER En alle andere ,

goedenavond ,

@Josette Ik ben nu net thuis 🏠 gekomen , buiten gewerkt in de tuinman mijn ouders . Aangezien het een zeer grote tuin is is er veel karwei te doen . Zit aan de helft . 
@patrick2 bedankt voor de mooie foto’s. 100 meter dat kan al tellen , jammer van de Eiffeltoren . Heb hem vandaag zien schitteren op tv . Nu ga ik nog even verder kijken en de rest opnemen . 
@fregilcy wordt maar vlug beter duim voor u . Stilletjes aan komt het wel weer goed . Met gebak 🎂 en koffie ️ ben je zoet . 😉om u op te beuren hoor . 
@Cdt24801 Heel veel plezier 🤩 

@bigMODDER Nog een fijne zondagavond ben wat laat drukke dag gehad 🫣

Fijne avond iedereen en hou het hoofd vooral koel . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2  

zondag middag, lekker gegeten,🍲  🥗 nu het begint goed op te warmen, 🌝 straks 28 gr. veel te warm om

gemakkelijk te zijn. dus ik blijf deze namiddag lekker binnen,🍰  koffie en een stukje taart ,

meer moet dat niet zijn.    wie weet  🤔  koelt het af vanavond, om eens een avond wandelingske te

proberen 👫,   nu ver kan ik nog niet lopen maar allee 👀we zullen zien, 

zo voor allen een fijne zondag namiddag en   avond;      profiteer van die mooie zondag,       morgen weer

een andere zorg met meer warmte🌞 😠    hou het koel 🍨🍧🍦 dan horen we of zien we wel weer 😊 

groetjes aan allen👋                                        daaag!!!!            

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  je droomt hardop hoor, koelen neen

deze nacht niet hier is het nu al 28.6 °. 😠

Het blijft warm en morgen nog warmer naar de 35° in de schaduw.

Blijf maar mooi binnen, en loop maar rond de tafel doe ik ook af en toe!

Wens je veel minder pijn.

@patrick2 zeker de stad eens bezoeken met een goede gids als de spelen er weg zijn de moeite.

Ik ga richting de keuken, moet ook gebeuren.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat zal voor later zijn. Heb nu 13 september een uitnodiging een party 2000's dus wil daar heen. 

Nu eens boeken voor twee nachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@patrick2 ja Parijs is mooi.

@Tinneke2 ik heb hem ook in de kast.

@Cdt24801 Stefaan veel plezier vandaag, 

Fijne zondag allemaal.

Leden met de meeste pluimen