Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER En alle andere ,
goedenavond ,
@Josette Ik ben nu net thuis 🏠 gekomen , buiten gewerkt in de tuinman mijn ouders . Aangezien het een zeer grote tuin is is er veel karwei te doen . Zit aan de helft .
@patrick2 bedankt voor de mooie foto’s. 100 meter dat kan al tellen , jammer van de Eiffeltoren . Heb hem vandaag zien schitteren op tv . Nu ga ik nog even verder kijken en de rest opnemen .
@fregilcy wordt maar vlug beter duim voor u . Stilletjes aan komt het wel weer goed . Met gebak 🎂 en koffie ☕️ ben je zoet . 😉om u op te beuren hoor .
@Cdt24801 Heel veel plezier 🤩
@bigMODDER Nog een fijne zondagavond ben wat laat drukke dag gehad 🫣
Fijne avond iedereen en hou het hoofd vooral koel .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
zondag middag, lekker gegeten,🍲 🥗 nu het begint goed op te warmen, 🌝 straks 28 gr. veel te warm om
gemakkelijk te zijn. dus ik blijf deze namiddag lekker binnen,🍰 koffie en een stukje taart ,☕
meer moet dat niet zijn. wie weet 🤔 koelt het af vanavond, om eens een avond wandelingske te
proberen 👫, nu ver kan ik nog niet lopen maar allee 👀we zullen zien,
zo voor allen een fijne zondag namiddag en avond; profiteer van die mooie zondag, morgen weer
een andere zorg met meer warmte🌞 😠 hou het koel 🍨🍧🍦 dan horen we of zien we wel weer 😊
groetjes aan allen👋 daaag!!!!
@fregilcy je droomt hardop hoor, koelen neen
deze nacht niet hier is het nu al 28.6 °. 😠
Het blijft warm en morgen nog warmer naar de 35° in de schaduw.
Blijf maar mooi binnen, en loop maar rond de tafel doe ik ook af en toe!
Wens je veel minder pijn.
@patrick2 zeker de stad eens bezoeken met een goede gids als de spelen er weg zijn de moeite.
Ik ga richting de keuken, moet ook gebeuren.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@patrick2 ja Parijs is mooi.
@Tinneke2 ik heb hem ook in de kast.
@Cdt24801 Stefaan veel plezier vandaag,
Fijne zondag allemaal.