annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                

                              Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Het was me weer een nachtje wel .............. 

@Tinneke2 je hebt weer goed werk gedaan.

@fregilcy ja aan zo een visbak is veel werk.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette 

zo zie terug, goeie Zondag, de eerste dag van de week, 😉we zijn weeral halverwege de maand augustus. 

een van de kleinkinderen had opa nodig dus,  en toen ik vrijdagavond thuis  kwam,😴 was ik zo moe,

🚗  en dan was zaterdag moesten we nog enkele boodschappen doen en zo , 

dan nog klein onderhoud aquarium🐠🐟 de dagen gaan zo snel,   onder tussen zit ik nu rustig in de zetel,

de slaap is er niet dus gebruik ik nu even de tijd om jullie goeien dag te zeggen 😉 al is het nog nacht,

zo ga ik straks wat rusten en we zien dan wel wat de dag brengen zal;  geniet van jullie zondag er is er

maar een in de week he, en t' zal ne schonen zijn denk ik.     allee tot wat later he .daaag!!!

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

goedenavond 

@Josette Hier was het even bewolkt ten huize bij mijn ouders daarna volle zon 🌞
boodschappen gedaan , planten 🌱 en kruiden gekocht want morgen komt een goede vriendin van mijn moeke bij haar op bezoek .

@patrick2 zal de kleine wel goed gesmaakt hebben en blij geweest zijn . Ben net thuis 🏠 alles uitgeladen want de koffer zat propvol . Nu nog even een douche 🚿 nemen en dan nog iets fris drinken en slapen 🛌 om weer morgen fris op te staan . 
voor alle andere een fijne nacht tegemoet. Eindelijk wat frisse lucht 🌌. Slaap goed en tot morgen 

fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy stilletjes aan de overkant?

Ik weet niet hoe het bij de anderen is , maar hier nog volle zon geweest

alleen vanmorgen heel vroeg beetje regen!

Nu beetje bewolkt gelukkig kunnen de gordijnen even open.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier hetzelfde weer, @Josette ...

Deze morgen, bij het oprijden naar St Niklaas voor een triatlon, onverwacht (heel optimistisch weerbericht van KMI ...) toch een regenbui over mijnen appel gekregen.

Tegen dat ik ginder was  wel alweer droog en zonneke kwam piepen. Is dat ook voor de rest van de dag blijven doen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen