Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
Dinsdag is begonnen, in alle stilte. 🤔 wat zal die ons brengen. zo is het elke dag,👜 uitzien wat nieuws de
dag brengen zal . iedereen heeft elke dag zijn bezigheid. Er is altijd voor elk iets, en telkens zien we
uit, wat brengt de nieuwe dag, of het nu werken is of uitgaan💃 of Boodschappen doen 👛 . dikwijls vraag
ik me af op de baan, waar gaat ieder naartoe, 🚚🚘 ik ben nooit alleen op de weg. hoe ging dat 150 jaar
terug in de tijd? 🎠 met paard en kar, of een ezeltje. toen ook had iedereen het druk. als ik in die
boeken kijk 📚 kunt ge u het bijna niet voorstellen en ook dan had iedereen iets om handen;
al waren het moeilijke tijden toen, Maar is het nu zoveel beter? ja ik zal maar stoppen,
en de boeken dicht doen en de laptop, en ne keer kijken of er slaap in zit 🛏, of ik tot rust kan
komen, dus iedereen die straks wakker word, begint een nieuwe dag, met alle mooie
verwachtingen aan de deur, 🤗 koffie maken en boterhammetje of iets anders met iets lekkers erbij , 🥚
allee tot de volgende , we zien wel weer daaag
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
goedenavond
@Josette heb Janneke maan deze nacht zien schijnen . Zag er mooi uit .
verschillende keren wakker geweest . Begint al goed s’nachts af te koelen .
@Cdt24801 dat bedoelde ik ook wel dat het daarna droog was @patrick2 @voor u was het Werken dag . Bij ons waren ze op het dak van de buren om 6u30 al beginnen werken . Ons straat is afgesloten 🙅 voor heel de week ook niet parkeren 🅿️ toegestaan . Dus ergens anders parkeren . 🅿️ want er staat een grote kraan 🏗️.
@fregilcy mijn beneden is weer proper struiken gesnoeid een terras geschuurd. zo nu nog even douchen 🧼 en dan slapen 😴 gaan strakjes . Eerst nog wat tv kijken 👀.
men relaxen .
Fijne avond allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
En ja Janneke maan is weeral van de partij!
@fregilcy hier was het veel te warm, 26°.
Veel leesgenot.
Alle ramen open nu, en de koffie is klaar hmmmmmmmmmm.
Inderdaad @Josette , net even in mijn agenda gekeken en effectief, het is vandaag volle maan. Overdag merk je daar wel niet veel van, toch?