Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy Goedenavond
@Josette en alle andere sorry dat ik zo laat iets schrijf maar vandaag heb ik met de bieren van mijn ouders nog altijd een fantastische feest . We zijn nog aan het vieren 🥳 en zal heel laat ⏰ worden . Amuseer me enorm . Ze zijn heel blij met het menu en ik ook . We vieren voort tot morgen . tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@fregilcy ben jaloers op je!
Stuur maar naar hier!
Hier volle zon, géén drup en 30° in de schaduw om zot te worden!
Fijn te lezen dat je kan rondlopen, ik lig met de benen omhoog.
Het is even niet anders. Hoop dat het eens echt winter word.
Fijne avond allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
Zaterdag namiddag, de temp is van 27gr. naar 20 gr🌡, in een dik uur. 🌬 veel wind en een regenbuitje ☔
ik zijn daar content mee. verder is alles goed met ons, zoals gewoonlijk word alles na een paar
dagen weer normaal. de baby's doen het goed, en hun eerste zoontje logeert de omi en opi.
verder doe ik nog niet zo veel , het blijft aan de kalme kant. maar we kunnen weer rondlopen dus
hupsakee we doen weer mee; verder geen nieuws dus tot morgen
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Jeetje @fregilcy dat is een mooi gewicht voor een tweeling.
Jajajaja papa zwaar werk ..... de rest slik ik in. 🤣
Fijne zaterdag allemaal.
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Hier al opgestaan vandaag dagje naar Brussel en de dochters mogen nog eens op de wei spelen.
@fregilcy gefeliciteerd met de tweeling.
@Tinneke2 beetje stil gevallen door te rusten of ben je weer te veel aan het doen ?
Voor de rest zeg ik allemaal een fijne dag vandaag.