annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                

                              Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
fregilcy
Aspirant genezer

 @Josette  @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 

Hallo, nog een klein beetje tijd, dan slapen, maar we zijn woensdag ondertussen.   

@Josette   Ik ben er gisteren niet geraakt bij de kleintjes maar vandaag moet het wel lukken.👶👶

 @Tinneke2  ik wist niet dat gij van taarten houd. 🎂   die bloemen stoet om de tien jaar wanneer is de volgende keer? 🌻🌺🌹

 @patrick2  dat is goed zo, terug op volle kracht, altijd goed als ge weer goed op de benen kunt staan. 

wel zo ik zal het dus nog wat op het gemakske moeten doen,   ik wil  teveel en   zoveel maar soms kan ik zo weinig,          Maar dat zal bij iedereen zo zijn als ge ouder word denk ik. 😉    Nu het lukt wel,     en de vooruitzichten zijn goed            vandaag ga ik er op uit naar de kleintjes .  

zoveel meer weet ik eigenlijk niet,       ik laat me nog altijd goed verwennen,  en   geniet van alles.

Ik laat het hierbij en zie uit naar de nieuwe berichten. tot dan!!!!!!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedenavond 

@Josette Ben altijd braaf 😂 ben nu bij mijn zusje lekker eten . En ik kom geen grammetje bij , in tegenstelling vermagert  zelfs . Van al dat werk , en sporten . Maar h b wel een glaasje cava gedronken . 
@patrick2 Ben blij dat het weer al beter gaat met je been 🦵 ik ben het niet vergeten , dacht al hoe zou het er mee zijn , maar gisteren veel te moe om nog te veel te schrijven de week was zwaar . 
@fregilcy Een feest organiseren vraagt heel veel werk en de dag daarna terug een wijk barbecue 🍗 ook 150 mensen . En met aperitief en hapjes . Barbecue en een volledige tafel met van alle soorten aardappeltjes en deegwaren en groenten …. 
daarna verschillende desserten o.a taarten , rijstpappen , collies van aardbeien 🍓 en frambozen, chocolade mouse en cake … 

En koffie met melk of thee 🍵 

meen hele grote organisatie . Maar alles met veel h lopers en heel leuk 🙂. Gelachen en plezier gemaakt.

Het is om een bloemenstoet tevkunnen organiseren om te 10 jaar . We doen dit elk jaar . Om de mensen vreugde en iets mooi te geven nadien . 

fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

@fregilcy heel veel genot met het bezoek aan de kleintjes

 ja scheelt een beetje de koelere nachten.

@Tinneke2 zo braaf geweest, en ja opruimen is het ergste.

Allez vandaag gaat de temp weeral de hoogte in nog géén blijvende daling van de temp.

Fijne dinsdag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Hier net wakker nu ff een koffie en wakker worden. 

@fregilcy ja mijn been gaat weer goed en hopelijk komt het niet meer terug maar das afwachten. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 

Een verse week, schoon nieuw,😋 nog niet gehad, dus wat zal ze brengen? 🤔   gisteren bij mijn oudste dochter op bezoek geweest,      het was een mooie dag, veel gebabbeld,       maar ja als je koffie drinkt enz    Haar Zoon is mijn tweede oudste klein kind,        al enige jaren verschil met de twee nu geboren,  maar heel gezellig.            dus vandaag is het een rustdag ;    morgen ga ik naar de kleintjes gaan kijken; ik moet het nog rustig aanpakken, maar he lukt  wel. 

@patrick2 hoe is het met uw been, al bijna genezen?    mannen kraken niet he, ze piepen wel maar kraken,  

@Josette t' weer begint mee te vallen het koelt meer af s' avonds dat scheelt al een stuk 

@Tinneke2 t' is ne keer wat anders dan werken he .  zo heeft iedereen wat te doen als ge u maar amuseert. 

 Ik laat het hierbij ,       geniet van het leven ,      we zien wel weer,   wanneer er wat lettertjes getypt worden,   en  de woordjes gelezen kunnen worden.  raar maar waar,  tot de volgende. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen