annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                

                              Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette , geniet maar dubbel van deze volle maan. Het is een speciale. Het is een "blue moon".

Dat mag je niet letterlijk nemen hé 😋

Die naam komt van de Engelse uitdrukking "once in a blue moon", waarmee men bedoelt dat iets maar zelden voorkomt.

Een "blauwe maan" is wanneer er in één maand twee keer een volle maan is. Komt om de paar jaar één keer voor en komt omdat de cyclus van de maan ( je weet wel, volle maan, nieuwe maan, halve maan, ...) net iets korter is dan een maand.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Hier ook net wakker nu een koffie en wakker worden. Vandaag de nieuwe werkweek weer begonnen maar gaat weer snel allemaal. 

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2

Zondag weeral voorbij.👋 mooie dag vandaag,    22 graden zacht briesje heerlijk voor een kleine  wandeling 🌳🌲🏵          de natuur is toch zo mooi.   we hebben het rustig gehouden.  

Hallo Maandag,  nieuwe week,     alles is nog zo stil,         ik hou zo van die stilte in de nacht,   

veel heb ik niet te schrijven,     k heb wat boeken werk,       📘allee als ge lezen en bezig zijn werken kunt 📖 noemen , nu ik amuseer me wel daarmee, 

 Ik groet jullie en wens jullie een mooie Maandag, waar het geluk jullie toelacht, en drink het geluk met volle teugen. 😄     daaag 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette mijn ochtendwandeling  zit er al op . De koffie ️ geeft me goed gesmaakt nu beginnen aan de was 🧺 en de plas . 
@patrick2 Vandaag blijf ik eens thuis 🏠. Plantjes en kruiden planten . En een terrasje mee nemen deze namiddag. 
@fregilcy een echte nachtuil aan het worden zo laat nog van alles doen . Gaat duidelijk beter met u . Wat positief nieuws is uiteraard. 
@bigMODDER Fijne zondag gewenst de zon 🌞 laat zich vandaag maar amper zien . Zeker druk bezig ? 
alle andere een fijne Zondag 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker heb eens goed uitgeslapen vandaag dat heeft eens goed gedaan. 

Gisteren lekker weze uit eten met de kleine heeft goed gedaan. Had speciaal voor hem geregeld een toetje met slingers en een grote sisser erop voor zijn verjaardag. Hij heeft alles op wat die besteld had dus echt een genot om met die te gaan uit eten. 

Voor vandaag niet veel in de planning. Seffens is het bezoek maar gewoon wat samen zijn buiten zitten babbeltje en zo en wat eten deze avond maar thuis wat eten. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen