annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-22 06h33

Antwoorden: 164 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

 

                            Kerst.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan het nieuwe jaar hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

164 ANTWOORDEN 164
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

@Tinneke2 hopelijk is je alles gelukt met je bezigheden.

@patrick2 en een leuke dag geweest?

Vandaag St. Barbara, de beschermheilige van o.a. mijnwerkers, tunnelbouwers.....

Ik doe nog niet veel.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette was een heel plezante dag hebben ons goed geamuseerd. Het was echt wel koud maar bon het is winter natuurlijk dus ja die kou nemen we erbij. 

B3FE3A08-EB83-475B-AEF2-5578E67B1E23_1_105_c.jpeg

F8CF0FAF-14D9-48CE-AEC4-1D4B0BE29E99_1_105_c.jpeg

 

Voor nu ff wakker worden en koffie drinken en dat straks weer ff slapen en deze nacht weer terug werken , verlof zit erop. 

Aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,
Koffie ️ gedronken en ontbijt gemaakt . @Josette  En nu wassen en plassen . En de living poetsen want gisteren niet aan toe gekomen , want buiten gaan helpen met de buur bladeren 🍁 gaan opvegen 🧹 want binnenkort gaan de netten weg dus moeten we het zelf doen .

@patrick2 Niet zo allerbeste nieuws van je dochter , het is afwachten natuurlijk hoe het verder verloopt .zou het toch goed in de gaten houden! 
Maak er een fijne dag van en wie weet mooie foto’s kleed je maar goed warmpjes want het is bere koud 🥶. 

Voor iedereen fijne dag 👋 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

@patrick2 sterkte ermee. Maar probeer vandaag toch maar te genieten.

@Tinneke2 goed bezig geweest jij daar.

Fijne zaterdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dank je maar ik blijf er nog wat cool onder hoor. Zolang het niet echt ernstig is , is het nu ook wel maar toch , maak ik mij nog niet druk. Kan zelfs zijn dat er niks terug komt maar kan ook elke drie jaar zijn of half jaar zelfs de dokter wist dat niet eens. 

Zolang de dokter er geen echt kwaad in ziet is er niks om me druk te maken dus ik ga zeker nog genieten vandaag als ook van mijn woefjes. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen