Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers,
Goedenavond ,
Ziezo ze de kuis is gedaan ze zit er op voor vandaag , morenen weer een nieuwe dag en nu relaxen 😎. Met de hond 🐕 kon al gaan wandelen 🚶 deed goed wel wat wind 🌬️, maar ontspant me .
Fijne avond allemaal en amuseer jullie nog wat. Daaag groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden.
Het is weekend , het is kerst dus maandag pas weer gaan werken , anders de zondag nacht al ondanks kerst maar ja gelukkig heb ik verlof gekregen.
Voor de rest niet veel te vermelden dus aan allen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben al wakker en al aan de koffie ☕️. Wat een rot weer zeg blijft maar regenen . @Josette heb ook liever dat wat vriest niet te veel natuurlijk maar de regen ben het echt beu . Naar de markt zal ik niet moeten gaan voor mijn zusje of moet vlug er in lopen ??
Nog paar spullen opbergen en dan weg .
Eerst nog vlug paar boodschappen in stad ook voor de familie dat ze mij gevraagd hebben . En dan poetsen bij mijn ouders .
Dus mijn dag is weer rijkelijk gevuld en dan komt de begrafenis nog .
Ga warme douche nemen zal me deugd doen.
Fijne Donderdag tot gauw 🧸/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt