annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-22 06h33

Antwoorden: 164 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

Kerst.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan het nieuwe jaar hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

164 ANTWOORDEN 164
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Nee niets opgelost pas volgende week een andere komen kijken 👀 verkeerde materiaal besteld alle toppen en pinnen moeten er weer af en vernieuwd worden wat een gedoe . Heb wel gezegd dat voor de 21 december in orde moet zijn dat ik dan weg ben . Hier geen sneeuw ️ pff . Geen geluk 🍀 de zon schijnt hier zelfs . 
verdorie 🤬 weet dat ik niet mag vloeken , maar weer in de kou .  

Ga me opwarmen met te strijken en de keuken dweilen 

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is natuurlijk geen goedkope oplossing, maar voor de ergste kou weg te drijven en toch een beetje warmte hebben kan je een elektrisch vuurtje gebruiken in de ruimte waarin je vertoeft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801ik heb er geen , dan moet er een gaan kopen , mag al bij mijn buurman .s’ avonds en overdag verwarm ik mij door mij bezig te houden en douchen mag ik daar ook . Ze gaan het zeker voor de 21 ste komen oplossen heb ik op aan gedrongen . En veel warm drinken . 
Doei tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Het is weer weekend het gaat snel deze weken zo op deze manier amai. 

Ben net ook pas wakker want ga in de ochtend nu maar weer wel slapen en zeker met die kou. En dan een paar uurtjes anders gaat de komende nacht niks zijn. 

@Tinneke2 hopelijk is dit snel opgelost want met deze kou kan niemand zonder de verwarming je moet toch iets van warmte hebben. 

Voor de rest niks bijzonders dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Bij ons is er weer eens een groot ongeval gebeurt , de mug kwam er aan te pas amai 😔. T’is weer triestig . Allee ze verbieden weer iets geen hout meer verbranden in uw stoof voor wie er nog een geeft . En binnenkort geen benzine ️ in verschillende steden 🏙️ denken die dat de euro ‘s op onze rug groeien mijne auto is pas 4,5 jaar oud . Dat binnen een paar jaar pff . 
Slaap nog maar lekker goed met je dekentje , heb een dikker deken op mij gelegd ook lekker warm . 
Vanavond wel thuis 🏠 met warme thee 🍵 en dik deken want hij is weg voor zijn sport . Wou ik hem niet ontnemen . 
Fijn avond en hou jullie warm . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen