annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-22 06h33

Antwoorden: 164 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

 

                            Kerst.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan het nieuwe jaar hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

164 ANTWOORDEN 164
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

Onze Kerstdag is niet verlopen zoals we wilden, dit jaar is echt een slecht jaar voor mij!

Gevallen met de fiets ben blij dat ik het nog vertellen kan, amai een patat van een val.

Eerst op mijn achterwerk en dan boem patat mijn hoofd de grond op. Helm kapot, gelukkig 

dragen we die altijd dat is mijn redding geweest zei een mijnheer die me helpen kwam. Was 

daar een beetje steil en gebeurde daar zeer dikwijls bijna iedere week de ambulance om

mensen op te halen, dadelijk met ijs begonnen. 

Ik ben alleen uit bed gekunnen is ook al iets.

@patrick2 werk ze vannacht.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Amaj @Josette , gij hebt ook het groot lot getrokken de laatste tijd ... Veel beterschap hé, en dat je weer snel de oude mag zijn..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Veel beterschap, Rust goed en Verzorg je goed . Ge zult wel nog een paar dagen voelen Amman zeg en dat op kerstdag jeetje 🫤. Hou je goed 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat klinkt helemaal niet goed. 

Verzorg je goed zodat je er weer snel boven op bent en dat dit jaar dan snel voorbij is kun je beginnen met een nieuw jaar en hopelijk zonder erge dingen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

Hopelijk niet teveel gegeten en gedronken gisterenavond?

Fijne Kerstdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen