annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-22 06h33

Antwoorden: 164 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

Kerst.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan het nieuwe jaar hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

164 ANTWOORDEN 164
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ik heb dat gedaan hoor en de stukken waren nog niet binnen zeiden ze mij ga nu slapen 😴 morgen weer vertrek ik en we zien wel wanneer ze komen . Werk ze nog deze nacht allee het is al nacht 😉
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  de deze doet dat ook met de tondeuse hoor.

Werk ze.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Valt mee zijn lieve mensen , en ik kan heel veel verdragen . En ze hebben heel veel voor mij gedaan had ik hun niet gehad zat ik toen niet waar ik nu ben . Ben blij met mijn pleegouders . Doe met heel veel liefde 🥰 graag eens nu iets terug . En ze kunnen mijn hulp goed gebruiken . Zo geef ik ook een teken van dankbaarheid 🙏 en zou ze niet meer kunnen missen . We komen heel goed overeen . 
Hou van hun met hart 💖 en ziel 

Fijne dag / Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

Wauw fijn dat te lezen @Tinneke, amusement denk ook aan jezelf hé.

Hier dadelijk er eentje knippen, dan gaat die ook netjes het nieuwe jaar in.

Fijne woensdag iedereen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Ben ook al wakker van 5 uur kon niet meer slapen 🛌 niet veel uurtjes geslapen .

Nu aan de koffie en ontbijt , straks nog wat naaien en afstoffen en de rest verder poetsen en dan mijn valies maken . 
Fijne dinsdag iedereen 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen