Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@patrick2 ik heb dat gedaan hoor en de stukken waren nog niet binnen zeiden ze mij ga nu slapen 😴 morgen weer vertrek ik en we zien wel wanneer ze komen . Werk ze nog deze nacht allee het is al nacht 😉
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Valt mee zijn lieve mensen , en ik kan heel veel verdragen . En ze hebben heel veel voor mij gedaan had ik hun niet gehad zat ik toen niet waar ik nu ben . Ben blij met mijn pleegouders . Doe met heel veel liefde 🥰 graag eens nu iets terug . En ze kunnen mijn hulp goed gebruiken . Zo geef ik ook een teken van dankbaarheid 🙏 en zou ze niet meer kunnen missen . We komen heel goed overeen .
Hou van hun met hart 💖 en ziel
Fijne dag / Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Wauw fijn dat te lezen @Tinneke, amusement denk ook aan jezelf hé.
Hier dadelijk er eentje knippen, dan gaat die ook netjes het nieuwe jaar in.
Fijne woensdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben ook al wakker van 5 uur kon niet meer slapen 🛌 niet veel uurtjes geslapen .
Nu aan de koffie en ontbijt , straks nog wat naaien en afstoffen en de rest verder poetsen en dan mijn valies maken .
Fijne dinsdag iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt