annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-22 06h33

Antwoorden: 164 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

Kerst.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan het nieuwe jaar hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

164 ANTWOORDEN 164
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  het kan morgen voor ieder van ons gedaan zijn.

Bijna niemand die daar bij stil staat!

Wij wel hier. Ik ga wel naar niemand kijken dat is een overblijfsel

als kind van 12 verplicht geweest!

Fijne avond.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Kan dat begrijpen dat je dat niet doet hoor . Men zou een kind dat nooit mogen verplichten . Iedereen moet een keuze daar in kunnen maken . 

@patrick2 Ben blij dat je door de gladheid geraakt bent was een beetje 🤏 ongerust van al die ongevallen dat ik hoorde . Weet wel dat je een goede chauffeur bent , hoor maar moest eens zijn dat ze eens tegen U vlammen . Weet dat je veilig rijd , fijne nacht en tot morgen iedereen Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedenavond. 

Net wakker dus nu een koffie drinken. 

De maandag zit er weer op op naar de volgende laatste 4 nachten voor de feesten 🙂 

Voor de rest zeg ik allen een fijne avond.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2  en alle andere meelezers, goedemorgen.

@Tinneke2 sterkte met alles.

Maak er een fijne maandag van, hier regen en + 7°.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous 

Goedenavond,

Opgelet als je met de wagen 🚐 moet rijden of nog buiten moet het is spek 🥓 glad buiten ben op mijn gat gevallen . En er zijn al meer dan 60 ongevallen gebeurd . Hier rijden er ook ziekenwagens op en af en de politie 👮‍♀️. Amai ! Wees voorzichtig ⚠️ op de baan . 
 Fijne avond en hou jullie veilig aub . En warm.

Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸🧸🧸

Leden met de meeste pluimen