Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Tinneke2 het kan morgen voor ieder van ons gedaan zijn.
Bijna niemand die daar bij stil staat!
Wij wel hier. Ik ga wel naar niemand kijken dat is een overblijfsel
als kind van 12 verplicht geweest!
Fijne avond.
@Josette Kan dat begrijpen dat je dat niet doet hoor . Men zou een kind dat nooit mogen verplichten . Iedereen moet een keuze daar in kunnen maken .
@patrick2 Ben blij dat je door de gladheid geraakt bent was een beetje 🤏 ongerust van al die ongevallen dat ik hoorde . Weet wel dat je een goede chauffeur bent , hoor maar moest eens zijn dat ze eens tegen U vlammen . Weet dat je veilig rijd , fijne nacht en tot morgen iedereen Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous
Goedenavond,
Opgelet als je met de wagen 🚐 moet rijden of nog buiten moet het is spek 🥓 glad buiten ben op mijn gat gevallen . En er zijn al meer dan 60 ongevallen gebeurd . Hier rijden er ook ziekenwagens op en af en de politie 👮♀️. Amai ! Wees voorzichtig ⚠️ op de baan .
Fijne avond en hou jullie veilig aub . En warm.
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸🧸🧸