Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Josette @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond ,
De kerstboom staat er met versiering 🎄 @Josette nog geen factuur in de brievenbus 📬 pff . Zal nog moeten wachten . Gelukkig dat je centjes terug krijgt . 🤩🤩 . Schitterend ben blij voor jullie .
Wacht wel heb veel geduld .
@patrick2 Balletjes met puree en warme krieken gemaakt . Koffietje . En afwas gedaan . Dat ik net weer thuis ben 🏡 Zenne en ben moe 🥱, morgen de opkuis en vandaag ook een cadeautje gekocht voor mijn neef . Was jarig vliegend vlug gaan afgeven wat een gerij weer . Van hier naar daar .
Was weer goed gevroren al .
Nu nog even bekomen en douchen en naar bed .
Groetjes en hou jullie lekker warm met een dekentje 😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben ook al weer vroeg uit mijn bed pff ,heb bijna geen oog 👁️ dicht gedaan elk uur van de nacht voorbij zien gaan .
Nog geen eindfactuur gekregen die ik al van 1 december had moeten krijgen en nu nog altijd geen .
Ook in de app niets te zien .
Hier is het dikke vette mist 🌫️ buiten en glad lag bijna op mijn gat 🕳️ ,kon mij net nog recht trekken aan mijn tuinhuisje. .
Dus wordt straks zeker voorzichtig rijden naar mijn ouders .
koffietje drinken en dan vertrekken
fijne dag en voor de gene die de nacht gedaan hebben ook .
Doei 👋🧸tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Hier ook alles mooi wit gevroren.
Ja ik hoor het ook van mijn nichtje veel mensen ziek!
Niemand hier binnen allez thuis hé.
Fijne vrijdag.
@patrick2 fijn weekend.