Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
@patrick2 dat is een meevaller geniet ervan.
@Tinneke2 zeg dat wel fijn is anders. Zacht is niet zo fijn,
zak te fel door. Maar het lukt wel.
Fijne dag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Idd @Josette een meevaller das waar. Want voor twee chauffeurs hun route te maken ja dat kunnen ze in de dag dienst ook.
Voor vandaag niet veel in de planning denk straks enkel eens naar de dokter gaan heb last onder de buik en daarstraks in bed ook wat steken gevoelt.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @@@@en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,Vannacht hoorde ik een piepend geluid , ja het was de batterij 🪫 van het brandalarm boven die leeg was . Mijn broer wakker gemaakt want dat was tegen de deur bovenaan het plafond , jeetje hij hoorde het niet eens . Nieuwe batterijen erin en weer in orde .
@Josette En pijnlijk op een zacht kussentje zitten . Oei mag er niet aan denken wat je doorstaat . 🍀🍀
Vanmorgen met de Noa (woef ) gaan wandelen , ontbijt voor iedereen klaargemaakt . En nu boodschappen doen.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Net een uurtje thuis van het werk en al te horen gekregen dat ik de rest van de week thuis kan blijven.
Het is te kalm en zijn er dus ook chauffeurs thuis van het werk.
Nu dus verlof tot 2 januari dan weer terug beginnen.
Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verdaag.
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt waaraan ligt zoiets hé?
@Tinneke2 als het al géén weken zal zijn pff.
@patrick2 daar hopen we op.
Fijne dag allemaal.