Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Onze Kerstdag is niet verlopen zoals we wilden, dit jaar is echt een slecht jaar voor mij!
Gevallen met de fiets ben blij dat ik het nog vertellen kan, amai een patat van een val.
Eerst op mijn achterwerk en dan boem patat mijn hoofd de grond op. Helm kapot, gelukkig
dragen we die altijd dat is mijn redding geweest zei een mijnheer die me helpen kwam. Was
daar een beetje steil en gebeurde daar zeer dikwijls bijna iedere week de ambulance om
mensen op te halen, dadelijk met ijs begonnen.
Ik ben alleen uit bed gekunnen is ook al iets.
@patrick2 werk ze vannacht.
Amaj @Josette , gij hebt ook het groot lot getrokken de laatste tijd ... Veel beterschap hé, en dat je weer snel de oude mag zijn..
@Josette Veel beterschap, Rust goed en Verzorg je goed . Ge zult wel nog een paar dagen voelen Amman zeg en dat op kerstdag jeetje 🫤. Hou je goed
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
Dat klinkt helemaal niet goed.
Verzorg je goed zodat je er weer snel boven op bent en dat dit jaar dan snel voorbij is kun je beginnen met een nieuw jaar en hopelijk zonder erge dingen.