annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Hippie1727  voor u ook een hele fijne maand . Lang geleden dat we nog eens iets gehoord hebben van jou . Fijn om je te horen . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette och ja veel werk gehad huisje gang netjes maken en living want vanmorgen vroeg komen ze mijn nieuwe diepvriezer brengen een nofrost. 

Hier is de wind 💨 ook gaan liggen grotendeels. En de we wind hoorde ik ook heel goed die bak tegen ons huis slaan voortdurend heen en weer pff en dat nog horen met dubbel glas . Het  regent het hier naar hartelust goed voor mijn regenton komt hij goed vol . Al half weg !

Weer eens om de twee uur 🕑 mijn wekker gezien bijna geen ook dicht gedaan. Schaapjes 🐑  tellen helpt dus ook niet  zullen lammetjes worden 😂🤣
@Josette Slaap je al wat beter of is het ook nog even erg , begint echt 😕 soms te wegen .

 

Koffietje gedronken ,de woef 🐕 geeft al ferm zijn portie binnen en ik kan weer van start straks naar mijn moeke en vake voetjes verzorgen koken 🧑‍🍳 en strijken en dan hopla naar mijn zusje zo is mijn dag weer gevuld . 

voor iedereen een fijne dag en wie straks veilig thuis komt van het werk en slapen gaat zoals gewoonlijk @patrick2 slaap lekker . Voor straks natuurlijk !

Hoor jullie nog wel 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

🥰🥰

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Een nieuwe maand. En een kortere.

@Tinneke2 zo laat nog eten niet goed hoor! 

Gelukkig is de wind een stuk minder zo een lawaai als me dat is!

Fijne dag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemiddag @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en ook alle andere hier. 

Weeral dinsdag 1 Feb dus idd een nieuwe maand wat gaat de tijd weer snel. 

Vandaag niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder en een fijne avond. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen