annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en @Elketje81  een goedemorgen. 

Voor alle andere natuurlijk ook een goedemorgen. 

@Anonymous voor jou een heel erg fijn weekend !! 

@Josette er is gisteren blijbaar nog veel neergezet hier. Heb het al wel gelezen dus veel succes als je straks gaat terug lezen 🙂

Ben weer vroeg wakker zoals je merkt maar ja dan is de zaterdag een stukje langer dan normaal. Straks maar eens boodschappen doen in de AH is al erg lang geleden. 

Zullen dus eens Hasselt in gaan want daar zit dus een grote AH. 

Voor de rest wens ik iedereen fijne dag toe.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 en al de rest hier 😁

Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag. Ben nog maar een half uur wakker (schrok dat het l zo laat is). Straks nog snel naar de bib een dvd binnen brengen en dan hier wat stofzuigen...

Ik ben donderdag naar AH geweest maar kon niet te veel meebrengen, want was met de bus, en had dus de trolley bij. Is daar nu een leuke spaaractie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Van die spaaracties komt nooit wat in huis. Daar komen we er te weinig voor want de winkel zit eigenlijk bjij ons om de hoek. Voordeel van in de stad te wonen en dat er dus drie grote winkels kortbij zitten. 

Maar eens in de zoveel tijd toch eens naar de AH maar wij moeten dan al naar Hasselt of Sint kruiden en je bent al snel een half uurtje onderweg. Maar dat is enkel de heen reis gerekend dus je moet ook terug en dan is het niet echt 'rendabel' meer want moet ook brandstof betalen. De winkel hier om de hoek kunnen we te voet af 5 minuten lopen naar één van de drie winkels. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 ja, daarvoor is in de stad wonen wel een voordeel. Als ik met de bus ga neem ik ook niet veel mee, maar er zijn altijd wel mensen die de spaarzegels voor mij ook bijhouden 😉

En de kanten waar jij precies woont is daar mooi he! In mijn kindertijd gingen we iedere kerstvakantie naar Hengelhoef en dan gingen we vaak naar Genk en Hasselt. 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ben ook al vroeg wakker al verschillende machines gewassen . Herstel werkjes van kleren genaaid 🧵 knoppen zomen enz ..  gedaan .bed ververst . Straks naar de winkel eten bevoorraden want niets meer in huis 🏠
Amai zeg zit hier ook al het een en ander te lezen maar ben van van onder naar boven aan het lezen 😂🤣. Veel verteld . Jeetje . 
@Josette Ja Nederlands is ook veel goedkoper zijn daar minder duur dan bij ons . Ben er eens geweest wat een verschil .

Binnenkort krijgen we ook een Jumbo ben eens benieuwd 🤨 wat dat gaat worden ,want de winkels bij ons zijn gene vette . Moeten tegenwoordig zeker voor kleding en deftig gerief van tekengereedschap naar de andere kant en soms ver rijden . Maar heb het er voor over . 
fijne dag

groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen