Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Josette Maar zal toch veel goedkoper zijn dan de Carrefour of Delhaize of Macro. Dat denk ik toch . Ja in Nederland is alles veel goedkoper . Dat weet ik maar al te goed .
Zelfs de brocante is daar veel goedkoper .
@Elketje81 @Een hondje afgeven is nooit leuk .heb er al van mijn nicht Drie moeten laten gaan waar ik bij was ze waren meer bij mij als bij haar . Het is een heel groot verdriet . Doet pijn en zeker als je alleen voelt en bent . Maar denk er nog niet te veel aan . .doei
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 de andere honden hebben er ook een tijd om getreurd. En denk dat de Engelse bulldog niet goed meer ziet en selectief doof is...
@Tinneke2 hier is de dichtsbijzijnde Jumbo op een half uur rijden. Er zijn 2 AH's op ongeveer een kwartier rijden, maar ja met de bus is, dat wat langer. Mijn tante die speciaal vanuit Brussel wekelijks komt rijd geregeld met mij naar daar zodat ik wat meer kan kopen.
En hier in het dorp is het ook gene vetten. Er is hier een Chinees restaurant, een speelgoedwinkel, frituur, 2 bakkers, 2 beenhouwers, een supermarkt, een drankenhandel en een groentenhuisje.
@Elketje81 Tegenwoordig is het triestig veel winkels hebben moeten sluiten .alleen al omdat ze het niet meer aan konden zeker de kleine handelaars. Bij ons is er een grote keten waar allemaal winkels waren en die stoppen 1 voor 1 vanwege de huurprijs die ze niet meer kunnen betalen . En er niet genoeg stock is . We hebben hier lang met verschillende lege rekken gezeten . Zelfs nu nog geraken ze niet aan alle producten. Leegstaande winkels in overvloed . Echt schrijnend ! Heb echt met deze mensen te doen .
En binnenkort stoppen er weer . Loopt echt leeg omdat de eigenaar(es) schandalig hoge prijzen vraagt .
De verkoop gaat zeer slecht mede te danken aan de dure gas en elektriciteit.
veel mensen moeten naar de voedselbank alles wordt te duur en gaat nog duurder worden voor iedereen. Er zal hopelijk een tijd komen dat alles weer een beetje beter wordt . Positief denken doen we hè . Ben ook donderdag nog vlug gaan tanken want benzine slaat ook weer op . Vooruitdenken hè . 😉😉
tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.