annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ben wat aan het prutsen geweest om het een en ander weer werkend te krijgen op de MacBook. Probleem is ik heb voor bepaalde dingen de windows pc nodig en kan niet op apple dus op zoek gegaan naar een oplossing. 

Inmiddels is de oplossing daar en heb ik van de windows pc maar een server gemaakt waar ik op kan inloggen via de MacBook en op die manier weer verder kan 🙂 Ga niet verder technische uitleg geven hoe en wat. 

Je moet iets doen hé als je om 7 uur opstaat en de koffie op hebt 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Gregory
Wijze
Wijze

Als je Macbook wat uit kluiten gewassen is, @patrick2 ie, minstens 16 GB  RAM, 32 is beter en minimum een 8 core, kun  je windows draaien in een virtual machine onder Parallels https://www.parallels.com/eu/

Zo heb je geen aparte windows PC nodig

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Goed bezig geweest, ja de technische uitleg zou denk in nog al veel zijn . .

Nu kun je weer verder . Heb nog niet zoveel op mijn MacBook gezeten ben nog druk bezig met andere familiale dingen , en nog niet zoveel tijd gehad. Eerst de belangrijkste dingen gaan voor op dit moment. 
Ga hem wel mee nemen bij mijn zusje want daar zal ik veel dagen nu zijn . Eerst een afspraak maken met Fluvuis want ze komen een digitale meter plaatsen binnenkort 🔜. Het neemt twee uur in beslag . Dat is wel positief nieuws weet je wat je verbruik is van elektriciteit als van gas . Gratis installeren maar je betaald wel in je factuur voor de digitale meters zowel voor de gas als elektriciteit meters . En verbruikt natuurlijk ook 😅

Voor betere kwaliteit moet je betalen . Zo gaat dat in het leven . Dus heb nog wat werk voor de boeg .

Doei 👋 

tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ja zo hou ik me een beetje bezig he . 

Ben al naar de AH geweest dus weer een volle kar voor veel euro's amai wordt er niet goedkoper op precies. Was trouwens ook weinig bonus deze keer dus volgende keer meer geluk denk ik. 

@Gregory 

Dat zou ik kunnen overwegen om jou tip mee te nemen en bedankt er voor. Maar ben eerder van het principe wat Apple is is Apple en wat windows is blijft windows. Maar zal er eens over nadenken want heb er al eens over gedacht namelijk. 

Het geen waar ik het voor nodig heb zijn mijn series en films. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Elketje81 @Gregory @Anonymous @Josette @Cdt24801 @Elketje81 

Goede avond ,

Nergens was er parkeerplaats zo veel volk . En het was koud tegen dat ik er aan de winkels was . Heb dan ook maar iets heet genomen koffie is veel te kleine kopjes en maar warme grote dubbele chocolade melk Special genomen en heb er van genoten . 
Patje heb ook niets gezien van bonussen amai dacht hier wat goedkoop te inkopen te doen . Viel bijna op mijn gat . Maar kan nu voort allemaal gezonde groentjes en lekker eten en de soepen zitten al in de diepvriezer. Nu moet ik niet meer alle 5 stappen de deur uit . Dat spaart al aan benzine ️. 
mijn werk zit er op voor vandaag ,lekker gekookt scampi’s DIABOLiQUE  gemaakt . De scampi’s waren in reclame . 
Nu nog een koffietje en beentjes omhoog en filmpje genieten . Gedaan voor vandaag . Genieten met de woef 🐶. Morgen eens tokkelen op mijn nieuwe MacBook Air 😉
Slaap goed iedereen en morgen gezond weer op . 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt! 

Leden met de meeste pluimen