Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Het is weer woensdag vandaag dus heb ik bijna weekend 🙂
Deze morgen eerder thuis gekomen iets van kwart na zes. Moest op het werk eerder weg in verband met werken in de straat thuis.
De straat zou afgesloten zijn vanaf 7 uur dus dan maar eerder naar huis anders geraak ik niet binnen met de auto. Maar was geen probleem andere collega was netjes daar en ik ben kunnen door gaan 🙂
Nu net opgestaan en een koffie genomen.
Voor de rest wens ik allen nog een fijne dag verder.
@patrick2 Ben net nu thuis van bij mijn zusje huisje is netjes proper .
En gekookt staat al klaar voor hun juist nog in de oven steken en ze kunnen straks als de mannen thuis komen voetjes aan tafel schuiven . Mijn overschoten ook al klaar straks met een lekker wijntje 🍷. Ben wel moe maar voldaan . Dat alles gedaan is .
Gaat stukken beter met haar geneest goed . Geen ontsteking meer de antibiotica slaat dus aan . Dus heel leuk nieuws . Wel vlug moe maar normaal vermits ze pas begonnen is volgende week 2de chemo kuur en er komen er nog veel .Op naar genezing ,en dan nog de bestraling . Komt wel goed 😌.
Koffie kan smaken 😋. fijne avond en tot morgen.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
alle nieuwe binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
@Tinneke2 niets aan te doen. Heb ook osteoporose. Het is leefbaar.
Yoga was niets voor de deze.
Maak er alle een fijne dag van.
@Josette @patrick2 @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Heb ook nog nooit yoga gedaan weet zelfs niet of het iets voor mij zou zijn ??Osteoporose is ook niet van de poes , bestaan toch medicatie om het een beetje draaglijker te maken en af te remmen en voor de pijn ?Jeetje lijkt hier wel een half hospik !
we moeten veel bewegen maar dat doe ik al genoeg in de mate van het mogelijke .
@Elketje81 Ben blij dat de yoga je deugd geeft gedaan en dat de spanning even weg is dat je ontspannen bent . Hou je daar aan vast
Weer een nieuwe dag ,vlugger klaar toch plezanter dan die donkere dagen .
vandaag toch een beetje poetsen boven zolang ik het nog kan .
Gisteravond laat nog telefoon gekregen van mijn moeke al bij al valt het mee met mijn vader zijn hart voor de leeftijd van 83 jaar wat verkalking op het hart . Maar moet niet geopereerd worden gezien zijn leeftijd kan hij nog alles goed . Alle andere testen waren positief. Toch weer wat goed nieuws gekregen . De cardioloog zei zelf voor jouw leeftijd ben je voor de rest heel gezond zijn proeftest op de fiets 🚲 was schitterend ☺️.
Zonnetje is er aan het doorkomen de wind is gaan liggen . De nacht was wel heel kort
Maar we gaan van start!
fijne groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt