annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Als je dan zoveel ervaring hebt  in telecom en Orange waarom hoor jij er dan niet bij de wijze ??Je zou  een goede zijn en je ervaring toch kunnen delen met de andere toch . Maar ja ik ben maar een leek en heb daar niets van te zeggen .
Hoop

dat het positief afloopt voor jou je verdiend het . Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @MustafaY 

Goedemiddag,

Waar is @Anonymous  ik merk dat hij de laatste tijd er niet zoveel meer is ,raar ,hoe zou dat komen . 
 Toch niets gebeurd met hem . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Hey , ik ben hier nog hoor , enkel sja niet meer zoveel, gezien sja waarom zou ik? Mensen genoeg die elkaar helpen dus waarom zou ik nog moeite doen? ( Respect is soms ver zoek )

Ik volg het nog maar zal meer in achtergrond zijn , ik ben Orange fan en dat blijf ik .

Wees gerust je zult me nog wel zien hier, nu en dan , enkel sja niet meer zoveel.

Groeten,

bigMODDER

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Anonymous oh dat is jammer! Vind het leuk dat babbelen met jou! 

Anonymous
Niet van toepassing

@Elketje81 

Wees gerust ik ben niet ver :).

Groetjes,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen