@Josette Het is niet te doen wat ze vragen tegenwoordig amai toch op sommige kramen. Ik ga altijd even rond en kijk waar het nog mee valt met de prijs . Hier 👈 en daar 👉 kan je nog wat interessante koopjes van collie ‘s kopen . In de winkels is het al vrij duur 🫰 ten zij bij Albert Hein daar heb je ook 1 kopen en 1 gratis alhoewel vraag me af of het soms niet in de prijs berekend is .
Maar we moeten eten . En eet graag gezond . veel fruit en groente 🥒. @patrick2 vandaag geen zon 🌞 het is weer koud 🥶. Maar volgende week g ben ze schitterend ☺️ weer .
@Cdt24801 en alle andere wens jullie een zeer aangename Woensdag. Groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ondertussen ben ik reeds bij mijn ouders , ben eens op stap al de hele voormiddag geweest met mijn moeke . Nu aan het rusten 😴 en straks zijn we weer weg. Als de man 👨 (Kat )van huis 🏠 is dan dansen 🕺 de muizen 🐁😂🤣. Geen constante telefoontjes van waar zit je . Ga voor ogende week naar de Jumbo bij ons schijnt ook niet al te duur te zijn . Ben benieuwd 🤨. @patrick2 En weer is er regen ☔️ maar we trekken het ons niet aan . De gezellige samen doet ons goed
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 als we dichter woonde was erover te praten. 🤣
@patrick2 ja opgeruimd staat netjes hé, hou ik van.
@Tinneke2 lekker verse groenten maar alles word zo duur hé.
Fijne woensdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die komen meelezen ,
Een goedemorgen,
@Josette Het is niet te doen wat ze vragen tegenwoordig amai toch op sommige kramen. Ik ga altijd even rond en kijk waar het nog mee valt met de prijs . Hier 👈 en daar 👉 kan je nog wat interessante koopjes van collie ‘s kopen . In de winkels is het al vrij duur 🫰 ten zij bij Albert Hein daar heb je ook 1 kopen en 1 gratis alhoewel vraag me af of het soms niet in de prijs berekend is .
Maar we moeten eten . En eet graag gezond .
veel fruit en groente 🥒.
@patrick2 vandaag geen zon 🌞 het is weer koud 🥶. Maar volgende week g ben ze schitterend ☺️ weer .
@Cdt24801 en alle andere wens jullie een zeer aangename Woensdag. Groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Vandaag de schrikkeldag, hier Douglas dagje hospitalisatie.
Hopelijk de laatste keer en mogen we ze dan zelf zetten.
@Tinneke2 daar lette wij ook op maar dan in de Nederlands Jumbo.
@patrick2 wacht nog maar even op het goede weer, het is nog te vroeg.
Fijne donderdag aan allen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag ,
@Josette ondertussen ben ik reeds bij mijn ouders , ben eens op stap al de hele voormiddag geweest met mijn moeke . Nu aan het rusten 😴 en straks zijn we weer weg. Als de man 👨 (Kat )van huis 🏠 is dan dansen 🕺 de muizen 🐁 😂🤣. Geen constante telefoontjes van waar zit je .
Ga voor ogende week naar de Jumbo bij ons schijnt ook niet al te duur te zijn . Ben benieuwd 🤨.
@patrick2 En weer is er regen ☔️ maar we trekken het ons niet aan . De gezellige samen doet ons goed
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1