Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 jammer Douglas had de bruine.
ze hebben hem nu ipv die buisjes op maat gemaakte schelpjes
noemen hun dat. Zitten veel beter en sluiten ook beter af.
Ikke naar de piekendokter, straks.
Nog een fijne donderdag iedereen.
@Josette Ben blij voor Douglas dat alles in orde is , kom net van de chirurg 👨⚕️ en de zwelling en pijn zal zeker nog 3 maanden duren . Als ik dan nog iets voel of pijn heb moet ik terug bij de chirurg 👨⚕️ want dan is er toch iets aan de hand . Mag nu terug met de auto 🚙 rijden . En alles mag ik doen . Wel niets zwaar optillen. En nog ijs leg ik er alle dagen op .
Ja ik weet wat een auto kost moet nog 2 nieuwe banden 🛞 laten plaatsen . En al een afspraak maken voor de keuring schijnt lang op voorhand , want anders kan ik niet op tijd naar de keuring. Laat mijn garage de afspraak 📅 maken maar ga wel zelf . Ga wel nog voorzichtig zijn met mijn hand 🤚 niet te bruusk te werk gaan . Langzaam opbouwen.
fijne namiddag. Ga me wat opwarmen en drogen w nr ik was kleddernat .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ach zo 😊😊😅 ja dat is ook duur 🫰 daar weet ik ook alles van . Ik heb er twee nodig voor mij moet er nog even voor sparen , want de batterijen 🔋 zijn altijd snel leeg . En ze stellen andere voor die ik kan opladen . Zal niet van de poes 🐱 zijn . En de ziekenkas komt wel tussen maar blijft een dure grap . Weet nog niet wat ik ga doen . Pff . Ze hebben me al twee keer gebeld want heb de vorige al te lang . En twee paar nodig . (Voor beide oren 👂)
En de rest is al zo duur 🫰
Ga nu wat rusten en dan beginnen met koken 🧑🍳.
Fijne avond tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt