annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 jammer Douglas had de bruine.

ze hebben hem nu ipv die buisjes op maat gemaakte schelpjes

noemen hun dat. Zitten veel beter en sluiten ook beter af.

Ikke naar de piekendokter, straks.

Nog een fijne donderdag iedereen.

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  alles is oké, met de oortjes

Ik ben ook eens graag alleen, heerlijk

amai van de rekening val je achterover.

Succes met je onderzoek, leg je nog ijs?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ben blij voor Douglas dat alles in orde is , kom net van de chirurg 👨‍⚕️ en de zwelling en pijn zal zeker nog 3 maanden duren . Als ik dan nog iets voel of pijn heb moet ik terug bij de chirurg 👨‍⚕️ want dan is er toch iets aan de hand . Mag nu terug met de auto 🚙 rijden . En alles mag ik doen . Wel niets zwaar optillen. En nog ijs leg ik er alle dagen op . 
Ja ik weet wat een auto kost moet nog 2 nieuwe banden 🛞 laten plaatsen . En al een afspraak maken voor de keuring schijnt lang op voorhand , want anders kan ik niet op tijd naar de keuring. Laat mijn garage de afspraak 📅 maken maar ga wel zelf .  Ga wel nog voorzichtig zijn met mijn hand 🤚 niet te bruusk te werk gaan . Langzaam opbouwen. 
fijne namiddag. Ga me wat opwarmen en drogen w nr ik was kleddernat . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  hahahaha het ging over de hoorapparaten! 🤣

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ach zo 😊😊😅 ja dat is ook duur 🫰 daar weet ik ook alles van . Ik heb er twee nodig voor mij moet er nog even voor sparen , want de batterijen 🔋 zijn altijd snel leeg . En ze stellen  andere voor die ik kan opladen . Zal niet van de poes 🐱 zijn . En de ziekenkas komt wel tussen maar blijft een dure grap . Weet nog niet wat ik ga doen . Pff . Ze hebben me al twee keer gebeld want heb de vorige al te lang . En twee paar nodig . (Voor beide oren 👂

En de rest is al zo duur 🫰 

Ga nu wat rusten en dan beginnen met koken 🧑‍🍳.

Fijne avond tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen